کد خبر ۳۲۵۳۶ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۱
سرپرست مدیریت راهداری استان قم خبر داد:

اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور قم - جعفریه

سرپرست مدیریت راهداری استان قم از اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور قم - جعفریه به طول 3.2 کیلومتر با هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم  به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، داود طلوعی گفت: در راستای افزایش ضریب ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای عملیات نصب نیوجرسی‌های مفصلی در محور قم - جعفریه در حال اجرا است.

سرپرست مدیریت راهداری استان قم تصریح کرد: طول اجرای این طرح 3.2 کیلومتر بوده که تاکنون 1.2 کیلومتر از آن نصب شده است.

وی هزینه اجرای این پروژه را بالغ بر هفت میلیارد ریال عنوان کرد و در خصوص مشخصات نیوجرسی مفصلی افزود: با توجه به طول 6 متری و وزن بالغ بر پنج تنی این نوع از نیوجرسی و همچنین اتصال طولی آنها که توسط مفصل‌های تعبیه شده در دو سوی قطعات آن انجام می‌شود این نیوجرسی‌ها مانع از خروج خودرو هنگام انحراف از باند سواره‌رو می‌شود.

طلوعی به نصب نیوجرسی‌های مفصلی در جاده قدیم قم - تهران اشاره کرد و ادامه داد: این طرح برای نخستین بار در استان قم در جاده قم – تهران به طول هفت کیلومتر و با هزینه‌ای بالغ بر 15 میلیارد ریال اجرایی شد.

وی گفت: با توجه به آماده‌سازی استقرار نیوجرسی‌های مفصلی محور قم - جعفریه حداکثر تا بهمن‌ماه سال جاری این طرح به بهره‌برداری کامل می‌رسد.

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com