کد خبر ۳۲۵۹۸ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۹
آیت الله وحید خراسانی بیان کردند :

خدمت به زائران سیدالشهداء(ع) برکات غیر قابل وصفی دارد

آیت الله حسین وحید خراسانی از مراجع تقلید گفت: خدمت به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برکات و ثواب غیر قابل وصفی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، این مرجع تقلید روز یکشنبه در دیدار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه خداوند را باید شاکر باشیم که فرصت زیارت مرقد سیدالشهداء را نصیب مردم کرده است اظهار داشت: قضیه قیام و شهادت امام حسین(ع) فوق تصور و فهم است.
آیت الله وحید خراسانی با اشاره به احادیث صحیح السند از امام معصوم افزود: هیچ ملک مقرب و پیامبر مرسلی نیست مگر اینکه آرزو دارند خداوند زیارت حضرت اباعبدالله را نصیبشان کند.
وی زیارت امام حسین (ع) را دارای ثواب بسیار زیاد دانست.
آیت الله وحید خراسانی با اشاره به روایتی از امام معصوم افزود: هر قدمی که برای زیارت امام حسین (ع) برداشته شود ثواب حج را دارد.
حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز در این دیدار با اشاره به استقبال پرشور مردمی نسبت به زیارت اباعبدالله (ع)، گزارشی از فعالیت های انجام شده در زمینه صدور ویزا، تغذیه و اسکان، حمل و نقل و مسائل امنیتی ارائه نمود.
ذوالفقاری معاون وزیر کشور و اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید دیدار و گفت و گو کردند.

 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com