کد خبر ۳۲۶۱۰ انتشار : ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹
آیت‌الله وحید خراسانی گفتند :

هر قدم در مسیر زیارت امام حسین(ع) ثواب حج دارد

یکی از مراجع تقلید با اشاره به روایتی از امام معصوم گفت: هر قدمی که برای زیارت امام حسین (ع) برداشته شود ثواب حج را دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، آیت الله وحید خراسانی افزودند :در دیدار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، طی سخنانی با بیان اینکه خداوند را باید شاکر باشیم که فرصت زیارت مرقد سیدالشهداء را نصیب مردم کرده است اظهار کرد: قضیه قیام و شهادت امام حسین (ع) فوق تصور و فهم است.

وی با اشاره به احادیث صحیح السند از امام معصوم افزود: هیچ ملک مقرب و پیامبر مرسلی نیست مگر اینکه آرزو دارند خداوند زیارت حضرت اباعبدالله را نصیبشان کند.

این مرجع تقلید زیارت امام حسین (ع) را دارای ثواب بسیار زیاد دانست و تصریح کرد: خدمت به زائران سیدالشهداء برکات و ثواب غیر قابل وصفی دارد.

آیت‌الله وحید خراسانی با اشاره به روایتی از امام معصوم افزود: هر قدمی که برای زیارت امام حسین (ع) برداشته شود ثواب حج را دارد.

حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور نیز در این دیدار با اشاره به استقبال پرشور مردمی نسبت به زیارت اباعبدالله (ع)، گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در زمینه صدور ویزا، تغذیه و اسکان، حمل و نقل و مسائل امنیتی ارائه کرد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com