کد خبر ۳۲۶۲۴ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۸
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خبر داد

استقرار ۳۰۰ تاکسی و ون برای خدمت‌رسانی در اربعین حسینی

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از آماده‌باش کارکنان این سازمان برای اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی با اشاره به آماده‌باش سازمان تاکسیرانی شهرداری قم، اظهار داشت: از روز سه‌شنبه دهم آذر ماه نیروهای این سازمان آماده خدمت‌رسانی به زائران و شهروندان قمی هستند.

وی افزود: 20 اکیپ خودرویی و پیاده بر فعالیت رانندگان تاکسی در این مدت نظارت خواهند داشت و در صورت تخلف با رانندگان برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به اینکه 150 دستگاه ون در جمکران برای حمل و نقل مسافران مستقر خواهد شد، گفت: 150 تاکسی نیز در حرم مطهر حضرت معصومه (س) حضور خواهند داشت که زائران را به مسجد مقدس جمکران منتقل خواهند کرد.

عزتی تصریح کرد: 15 شرکت حمل و نقل مسافربری در ایام اربعین در آماده‌باش کامل به سر خواهند برد تا زائران و شهروندان قمی برای مسافرت‌های درون شهری با مشکل مواجه نشوند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار تاکسی در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه (س) و هسته مرکزی شهر حضور خواهند داشت، گفت: تا روز جمعه تمامی مرخصی‌های خودروهای ون این سازمان لغو شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: بیشترین خدمات‌رسانی به مردم و زائران در روز اربعین صورت خواهد گرفت زیرا در این روز مسافران زیادی به قم سفر خواهند کرد.

عزتی بیان کرد: 50 دستگاه تاکسی نیز در ایستگاه راه‌آهن حضور خواهند داشت تا مسافرانی که با قطار به قم سفر می‌کنند را جابه‌جا کنند.

وی تاکید کرد: برای اربعین حسینی 900 دستگاه تاکسی بی‌سیم در آماده‌باش کامل خواهند بود و از سوی دیگر در میادین ورودی شهر مانند میدان 72 تن، میدان خرمشهر و میدان ولیعصر تاکسی‌ها برای حمل و نقل مسافران مستقر خواهند شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com