کد خبر ۳۲۶۳۰ انتشار : ۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
توسط جامعة‌الزهرا (س)

مسابقه 30 پرسش و 30 پاسخ برگزار می‌شود

مسئول کانون علما و شهدا جامة‌الزهرا (س) از برگزاری مسابقه کتابخوانی ۳۰ پرسش و ۳۰ پاسخ در جامعة‌الزهرا (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محدثه اصفهانی با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی 30 پرسش و 30 پاسخ گفت: این مسابقه ویژه طلاب جامعه الزهرا (س) است.

وی در خصوص زمان ثبت‌ نام و خرید کتاب افزود: ثبت نام در مسابقه و تحویل پاسخنامه از تاریخ پنجشنبه پنجم آذر ماه آغاز شده و تا 22 آذر ماه ادامه دارد.

مسئول کانون علما و شهدا جامة‌الزهرا (س) ادامه داد: علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند برای خرید کتاب به دفتر انجمن علمی - فرهنگی جامة‌الزهرا (س) و با 50 درصد تخفیف کتاب را تهیه کنند.

اصفهانی اضافه کرد: کتاب 30 پرسش 30 پاسخ پیرامون مسائل دفاع مقدس است و سید مهدی هاشمی آن را تالیف کرده و از سوی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس منتشر شده است.

وی با بیان اینکه سئوالات و شبهات مطرح شده در خصوص جنگ تحمیلی یک بستر و فرصت مناسب برای واکاوی این موضوع فراهم کرده است اظهار کرد: با وجود کتاب‌های متعددی که در این زمینه نوشته شده هنوز هم پژوهش در ابعاد مختلف دفاع مقدس اجتناب ناپذیر است.

مسئول کانون علما و شهدا جامة‌الزهرا (س) در خصوص اهداف برگزاری این مسابقه یادآور شد: انجمن علما و شهدا وابسته به اداره کل تربیتی فرهنگی جامعة‌الزهرا (س) به منظور پاسخگویی به سئوالات و شبهات مطرح شده در زمینه دفاع مقدس اقدام به برگزاری این مسابقه کرده است.

اصفهانی ادامه داد: چرایی مقدس نامیده شدن جنگ تحمیلی ایران، ریشه‌ها و زمینه‌های جنگ تحمیلی، عوامل طولانی شدن جنگ و دستاوردهای دفاع مقدس را از جمله مهم‌ترین سئوالاتی ذکر کرد که در این کتاب به آنها پاسخ داده شده است.

وی یادآور شد:  علاقمندان به شرکت در مسابقه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  32112192 تماس بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com