کد خبر ۳۲۶۵۶ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰
هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم :

رویارویی اتحاد قم با استقلال / سفیر در کمین صدر جدول

دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال قهرمانی باشگاه‌های استان قم از امروز با رقابت مدعیان قهرمانی آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، هشت تیم حاضر در رقابت‌های این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم این هفته چهار دیدار حساس برگزار می‌کنند تا نیمی از راه بازی‌های نیم‌فصل نخست فصل 1394 این بازی‌ها سپری شده و مدعیان قهرمانی بیشتر از گذشته چهره واقعی خود را نشان بدهند.

در سه هفته سپری شده از نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم اتفاقات جالب توجهی رخ داده و در میان تعجب علاقمندان به فوتبال، تیم اتحاد بالاتر از تیم‌های سرشناسی همچون سهیل، هما و پناه‌آفرین در صدر جدول رده‌بندی جای گرفته است.

فوتبالیست‌های تیم اتحاد که هدایت آنها را امین سبحانی مربی مطرح و سابق تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان بر عهده دارد با کسب نتایج بسیار خوب در سه هفته قبل لیگ برتر فوتبال قم هم اکنون با کسب 9 امتیاز در مکان نخست جای دارند و مدعی قهرمانی محسوب می‌شوند.

در هفته چهارم نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم تیم صدرنشین اتحاد یک بازی بسیار حساس و مهم برابر تیم سوم جدول یعنی استقلال پیش‌رو دارد و در صورتی که از این بازی با دست پر خارج شود به قهرمانی نیم فصل نزدیک‌تر خواهد شد.

در دیگر دیدار مهم هفته چهارم لیگ برتر فوتبال قم تیم دوم جدول یعنی سفیر گفتمان برابر تیم رده هفتم لیگ برتر یعنی سهیل به میدان می‌رود، سفیر گفتمان هم اکنون 6 امتیازی است و تیم سهیل سه امتیاز دارد و بازی آنها قطعا دیداری جذاب و تماشایی خواهد بود.

سومین مسابقه هفته چهارم بین تیم‌های رده‌های چهارم و ششم جدول رده‌بندی برگزار می‌شود، جایی که تیم رده چهارمی پناه‌آفرین که هم اکنون چهار امتیاز دارد برابر تیم سه امتیازی رده ششم قرار می‌گیرد تا بلکه جایگاه خود را در جدول ارتقاء بدهد.

در نهایت آخرین مسابقه هفته چهارم لیگ برتر فوتبال قم بین تیم‌های هما و آبادگران برگزار می‌شود در حالی که هما مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم و نماینده این استان در رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است.

هما هم اکنون با کسب سه امتیاز در مکان پنجم جدول جای دارد و در شرایطی برابر تیم آبادگران به میدان می‌رود که آبادگران با کسب دو امتیاز هم اکنون آخرین تیم لیگ برتر محسوب می‌شود و برای اینکه از قعر جدول رهایی یابد به سه امتیاز مصاف با هما شدیدا نیاز دارد.

تا پیش از هفته چهارم مسابقات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال قم، تیم اتحاد با سه پیروزی و 9 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی ایستاد و تیم سفیر گفتمان با کسب 6 امتیاز در رده دوم جای گرفته است، ضمن اینکه تیم استقلال با چهار امتیاز تیم رده سوم جدول است.

همچنین تیم‌ پناه‌آفرین قم با کسب چهار امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال در مکان چهارم قرار دارد و تیم‌های سه امتیازی هما، هنگ و سهیل در رده‌های پنجم تا هفتم هستند، ضمن اینکه تیم فوتبال آبادگران با کسب دو امتیاز رده هشتم را در اختیار دارد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com