کد خبر ۳۲۹۹۷ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
با کسب چهارمین پیروزی متوالی رقم خورد :

تداوم صدرنشینی اتحاد قم با شکست استقلال

چهارمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم با تداوم روند پیروزی‌های اتحاد و لغو دو مسابقه حساس به انجام رسید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دیدارهای هفته چهارم از نیم‌فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم قرار بود با انجام چهار بازی برگزار شود اما به دلیل شرایط نامساعد جوی، دو بازی با تصمیم کمیته مسابقات هیئت فوتبال قم به زمان دیگری موکول شد.

اما در این هفته دو دیدار به انجام رسید که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم فوتبال اتحاد قم که از سه هفته قبلی رقابت‌ها سه پیروزی با ارزش در کارنامه دارد با کسب برتری در چهارمین بازی متوالی خود همچنان بدون رقیب در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند.

فوتبالیست‌های تیم اتحاد قم که هدایت آنها را امین سبحانی مربی با دانش سابق تیم‌های پایه باشگاه فولاد خوزستان بر عهده دارد و محمدرضا قاسمی نیز مربی این تیم است در چهارمین مسابقه خود به مصاف تیم مدعی استقلال رفتند و این تیم را در یک دیدار سخت و نفس‌گیر با نتیجه دو بر یک شکست دادند.

در این دیدار حساس که در زمین چمن ورزشگاه شهید حیدریان قم به انجام رسید دو تیم بازی زیبا و جذابی به نمایش گذاشتند و حاصل تلاش 90 دقیقه‌ای آنها عبور سه توپ از خط دروازه‌ها بود اما دو گل سهم تیم اتحاد شد تا این تیم با برتری دو بر یک میدان را ترک کرده و چهارمین هفته متوالی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاههای استان قم را با پیروزی پشت سر بگذارد.

نیمه نخست دیدار اتحاد قم و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید در حالی که ابتدا تیم اتحاد توسط محمدحسن حسینی به گل رسید اما استقلالی‌ها پیش از پایان نیمه گل تساوی را به ثمر رساندند تا بازنده به رختکن و استراحت بین دو نیمه نروند.

در نیمه دوم بازی دو تیم جذاب‌ و تماشایی دنبال شد اما این تیم اتحاد بود که توسط گلزن فرصت‌طلب خود یعنی محمدحسن حسینی یک‌بار دیگر به گل رسید تا سه امتیاز ارزشمند جدال حساس با استقلال قم در هفته چهارم لیگ برتر را به خود اختصاص بدهد.

در دومین دیدار هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم تیم‌های هنگ و پناه‌آفرین برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که در پایان این مسابقه دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا هنگ با کسب هفت امتیاز بعد از اتحاد در مکان دوم جدول باقی بماند.

بر اساس برنامه‌ریزی کمیته مسابقات هیئت فوتبال استان قم قرار بود هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های قم با انجام چهار بازی برگزار شود اما به دلیل وضعیت نامساعد آب و هوا، دیدار تیم‌های هما با آبادگران قم و سفیر گفتمان با سهیل لغو شد تا هیئت فوتبال زمان جدیدی را برای برگزاری این دو مسابقه اعلام کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های استان قم تا پایان هفته چهارم تیم اتحاد با کسب چهار پیروزی و 12 امتیاز صدرنشین است و تیم هنگ در مکان دوم جای دارد، ضمن اینکه دیدارهای هفته پنجم نیز در راه است و اتحاد با سهیل مسابقه می‌دهد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com