کد خبر ۳۲۶۸۸ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۹

آغاز دور پایانی تمرینات کاتاجودو کاران قمی برای فتح قله قهرمانی آسیا

سعید علیزاده رئیس هیات جودو استان قم گفت: محمد حسن سالاری و محمد رضا صحرایی دو تن از کاتا جودو کاران قمی تمرینات آماده سازی خود را برای حضوردر مسابقات قهرمانی کاتاجودو آسیا آغاز کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سعید علیزاده بیان داشت: پنجمین دوره مسابقات کاتا جودو قهرمانی آسیا از بیست و نهم آذرماه جاری به میزبانی شهر بانکوک در تایلند آغاز می شود.
وی ادامه داد: از سوی کادر فنی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران به منظور حضوری شایسته در این دوره از رقابت ها 10 کاتارو برای شرکت در دور پایانی تمرینات آماده سازی تیم ملی کاتا جودو کشور به اردوی آماده سازی دعوت شده اند.
وی افزود: تمرینات تیم ملی در حالی از امروز در سالن جودو آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که محمد حسن سالاری و محمد رضا صحرایی به نمایندگی از هیات جودو و کوراش استان قم در کنار سایر دعوت شدگان به این اردو به تمرینات آماده سازی خود خواهند پرداخت.
علیزاده بیان داشت: کاتاروهای قمی درحالی در رشته «کودوکان گوشین جوتسو» در این مسابقات به دیدار سایر رقیبان خود خواهند رفت که با کسب موفقیت در پیکارهای کاتای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی جواز حضور در مسابقات آسیایی 2015 را کسب کردند.
رئیس هیات جودو قم گفت: تیم ملی کاتا جودوی ایران در حالی به پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شود که در چهار دوره قبلی، چهار عنوان نایب قهرمانی را در کارنامه خود دارد

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com