کد خبر ۳۳۰۰۴ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۵
مربی تیم جودو استان قم خبر داد :

رقابت 9 جودوکار قم برای کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور

علی‌اصغر باقری مربی تیم جودو استان قم گفت: جودوکاران قم در تلاش برای کسب عناوین برتر مسابقات بزرگسالان کشور از فردا برابر حریفان خود به میدان می‌روند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علی‌اصغر باقری اظهار کرد: اعزام به رقابت‌های جودو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور آخرین میدانی است که جودوکاران قمی در رقابت‌های رسمی سال جاری با حریفان خود مسابقه می‌دهند و امیدواریم با موفقیت نفرات اعزامی قم همراه باشد.

وی با اشاره به آمادگی نمایندگان قم برای کسب موفقیت در پیکارهای قهرمانی جودو بزرگسالان کشور اضافه کرد: در بخش کاتا یکی از استان‌های موفق کشور در جودو و کوراش کشور هستیم و هدفمان این است که در قسمت مبارزه یا شیایی نیز خود را به سطح استان‌های مطرح جودو کشور نزدیک کنیم.

مربی تیم جودو استان قم افزود: اکثر نفراتی که پیش از این در رده‌های سنی پایه در ترکیب تیم قم به رقابت‌های جودو قهرمانی کشور اعزام شده‌اند اکنون در ترکیب تیم بزرگسالان قم حضور دارند و با انگیزه بالا به دنبال کسب مقام و رفتن روی سکوهای برتر این دوره از مسابقات به مصاف حریفان می‌روند.

باقری تصریح کرد: بعد از انجام تمرینات منظم و با برنامه اکنون جودوکاران جوان قم در اوج آمادگی هستند تا با تلاش و کوشش فراوان و تحمل سختی‌های تمرینات آماده‌سازی در مسابقات جودو قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور قابلیت‌های خود را ارائه کنند.

وی با اشاره به مشخص شدن زمان و مکان برگزاری پیکارهای جودو بزرگسالان قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش این رقابت‌ها از روز پنجشنبه به مدت دو روز به میزبانی هیئت جودو و کوراش استان اصفهان در شهر مبارکه برگزار خواهد شد.

باقری افزود: تمام نفراتی که برای اعزام به پیکارهای جودو و کوراش قهرمانی کشور انتخاب شده‌اند در اوزان منهای 60، 66، 73، 81، 90، 100 و به اضافه 100 کیلوگرم در ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به مصاف حریفان می‌روند و بخت خود را برای کسب مدال از هشت وزن این مسابقات امتحان می‌کنند.

مربی تیم جودو استان قم ادامه داد: در ترکیب این تیم بهترین نفرات حال حاضر جودو قم در بخش مبارزه حضور دارند و امیدواریم که بتوانیم با دست پر شاهد بازگشت تیم اعزامی هیئت قم از پیکارهای قهرمانی بزرگسالان کشور باشیم.

وی اظهار کرد: در ترکیب تیم اعزامی هیئت جودو و کوراش استان قم محمد علی‌جانی و محمد ذلف‌علی‌پور در وزن منهای 60 کیلوگرم، علی‌اصغر محمدی در وزن منهای 66 کیلوگرم، سیدسجاد شاکر در وزن منهای 73 کیلوگرم و سیداحمد عقیلی به همراه سیدعلی میرسپاسی در وزن منهای 81 کیلوگرم مبارزه می‌کنند.

باقری گفت: همچنین مهدی مهدوی در وزن منهای 90 کیلوگرم، حسین سلیم‌پور در وزن منهای 100 کیلوگرم و مهدی یزدی در وزن به اضافه 100 کیلوگرم این رقابت‌ها برابر رقبا به میدان خواهند رفت، ضمن اینکه علی‌اصغر باقری به عنوان مربی، سیدحسین حسینی‌زاده و ناصر حیدری به عنوان سرپرست این تیم را همراهی می‌کنند.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com