کد خبر ۳۲۷۶۲ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰
ادار‌کل هواشناسی قم خبر داد

تداوم بارش برف در قم تا امشب

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم از تداوم بارش برف تا اوایل امشب در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا قاضی با اشاره به آغاز بارش برف در قم از شب گذشته گفت: این بارش تا اوایل امشب ادامه خواهد داشت.

وی افزود: قطع بارش در اوایل امشب، کاهش ابر، وزش باد و کاهش دما را به دنبال خواهد داشت.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم ادامه داد: وزش باد تا فردا صبح ادامه دارد و پس از آن کاهش پیدا می‌کند.

قاضی یادآور شد: از فردا سه‌شنبه آسمان صاف و آفتابی خواهد بود و این روند تا اواخر هفته تداوم دارد، ولی از دمای هوا کاسته خواهد شد.

وی اضافه کرد: دمای هوا برای امشب به سه درجه تا چهار درجه سانتیگراد زیر صفر و برای شب‌های بعد به 6 تا هفت درجه سانتیگراد زیر صفر خواهد رسید.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم اظهار کرد: از فردا صبح که وزش باد آرام‌تر می‌شود تا پایان هفته پدیده خاصی نخواهیم داشت.

قاضی خاطرنشان کرد: بارش بعدی برای استان قم اواسط هفته آینده به صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی جهت وزش باد برای امروز و فردا را غربی ذکر کرد و گفت: سرعت وزش باد برای امشب 55 کیلومتر بر ساعت و برای فردا 36 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی استان قم کمینه دمای امشب را چهار درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و افزود: بیشینه دمای امروز نیز سه درجه سانتیگراد است.

قاضی کمینه و بیشینه دمای فردا را به ترتیب 6 درجه سانتیگراد زیر صفر و 6 درجه سانتیگراد دانست و تصریح کرد: این میزان برای روز چهارشنبه به ترتیب به هفت درجه سانتیگراد زیر صفر و هشت درجه سانتیگراد می‌رسد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com