کد خبر ۳۲۸۶۷ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۹
رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم:

غنی‌سازی برنامه‌های نیمه شعبان پیگیری می‌شود

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم گفت: برنامه‌های نیمه شعبان باید غنی باشد و آسیب‌ها شناسایی شود تا مشکلات این بخش را برطرف کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام مجتبی کلباسی پیش از ظهر امروز در دیدار ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی با آیت‌الله علوی‌گرگانی اظهار کرد: در کشور ایران و کشورهای اسلامی موسسات و افراد مختلفی پیرامون موضوع مهدویت فعالیت می‌کنند و بسیاری از فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه‌های نشر،‌ راه‌اندازی سایت‌ها، تالیف کتب، برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های گوناگون و صدا و سیما مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: همانگونه که ضرورت هماهنگی در همه عرصه‌ها وجود دارد، در برنامه‌های حوزه مهدویت نیز باید هماهنگی وجود داشته باشد تا موسسات از فعالیت‌های یکدیگر آگاه باشند و کارهای مکمل یکدیگر را انجام دهند.

رئیس مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم ادامه داد: این امر سبب می‌شود از برخی کارهای بدون مطالعه و پشتوانه جلوگیری شود و فعالیت‌های بهتر توسعه پیدا کند.

وی با اشاره به ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی گفت: 20 موسسه و سازمان مانند حوزه علمیه قم، مرکز تخصصی مهدویت، صدا و سیما، دفتر تبلیغات، سازمان تبلیغات، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها،‌ موسسات مختلف، مسجد جمکران و موسسه آینده روشن عضو مجموعه هستند و هیئت امنایی دارند.

کلباسی با بیان اینکه این ستاد با تشکیل جلسات و برنامه‌ریزی‌ فعالیت‌هایی در سطح کشور انجام داده است، گفت: برنامه‌های نیمه شعبان باید غنی باشد و آسیب‌ها شناسایی شود تا مشکلات این بخش را برطرف کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شب نهم ربیع الاول به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) در جمکران برگزار می‌شود که هزار نفر طلبه در این مراسم شرکت می‌کنند تا به تجدید بیعت با امام عصر(عج) بپردازند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com