کد خبر ۳۲۹۲۳ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۸

دستگیری دزد هنگام فروش اموال سرقتی درقم

فرمانده انتظامی شهرستان قم، از دستگیری یک سارق مغازه صوتی و تصویری خبر داد و گفت: ارزش اموال مسروقه کشف شده از وی بیش از200 میلیون ریال است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سرهنگ هادی دیده ور اظهار کرد: ماموران کلانتری11 با شناسایی یک سارق مغازه صوتی و تصویری در عملیاتی مشترک با ماموران یگان امداد نامبرده را هنگام فروش این اموال مسروقه دستگیر کردند.
به گفته وی چندی پیش توسط متهم از یک مغازه صوتی و تصویری اموالی شامل رادیوپخش سونی، دزدگیر تصویری، ساب باکس و باند پایونیر سرقت می شود.
فرمانده انتظامی شهرستان قم با اشاره به ارزش200میلیون ریالی اموال مسروقه گفت: نامبرده پیش از این نیز از دوست خود برای فروش اموال مسروقه کمک خواسته بود که با دستگیری، وی از موضوع سرقتی بودن اموال اظهار بی اطلاعی می کند.
دیده ور، در ادامه با توصیه به کسبه، خاطرنشان کرد: چنانچه در مجاورت یا پشت مغازه تان ملک مخروبه ای وجود دارد، دیوار مغازه را غیرقابل نفوذ و محل کسب خود را به سامانه هشداردهنده مجهز کنید.
فرمانده انتظامی شهرستان قم، ضمن هشدار به فروشندگان لوازم صوتی و تصویری مبنی بر ثبت شماره سریال اموال و لوازم صوتی و تصویری و سایر لوازم قیمتی محل کسب، خواست به محض اطلاع از وقوع سرقت، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com