کد خبر ۳۲۵۶۵ انتشار : ۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۴۵
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مطرح کرد

اجرای 32 عملیات مختلف توسط آتش‌نشانان قمی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: 32 عملیات مختلف آتش‌نشانی طی 48 ساعت گذشته انجام شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان در 48 ساعت گذشته افزود: 32 عملیات مختلف در زمینه‌های حریق ضایعات، نجات، ایمن‌سازی و حریق انجام شد.

وی ادامه داد: در این مدت 14 مورد ایمن‌سازی، 9 مورد حریق، 6 مورد حریق ضایعات و سه مورد حریق ضایعات روی داد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص عملیات ایمن‌سازی اظهار کرد: هشت مورد عملیات ایمن‌سازی در روز پنجشنبه و 6 مورد دیگر نیز در روز جمعه انجام شد.

جعفری در خصوص عملیات ایمن‌سازی روز پنجشنبه ابراز کرد: عملیات این روز شامل دو مورد نشت سوخت خودرو، یک مورد احتمال حریق بر اثر برخورد تریلی با پراید، یک مورد صید حیوانات موذی، یک مورد بازگشایی درب منزل، یک مورد قطع آژیر خودرو، یک مورد نشت گاز خودرو و یک مورد بازگشایی درب خودرو بوده است.

وی ادامه داد: همچنین یک مورد قطع آژیر مغازه، سه مورد صید حیوانات موذی، یک مورد قطع آژیر خودرو و یک مورد بازگشایی درب منزل نیز عملیات ایمن‌سازی در روز جمعه را شامل می‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اعلام اینکه سه مورد حریق ضایعات در این مدت رخ داده است بیان کرد: دو مورد مربوط به روز پنجشنبه و یک مورد نیز به روز جمعه اختصاص داشته است.

جعفری با اعلام انجام 6 مورد عملیات نجات در این مدت اظهار کرد: سه مورد مربوط به روز پنجشنبه و سه مورد نیز به روز جمعه مربوط می‌شده است.

وی یک مورد محبوسی در آسانسور و دو مورد محبوسی کودک در اتاق در روز جمعه و یک مورد محبوسی در اتاق، یک مورد محبوسی کودک در منزل و یک مورد انگشتربری نیز به روز جمعه اختصاص داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به انجام 9 مورد عملیات حریق در این مدت گفت: دو مورد حریق در روز پنجشنبه و هفت مورد دیگر نیز در روز جمعه به وقوع پیوست.

جعفری در ارتباط با عملیات حریق در روز پنجشنبه ابراز کرد: یک مورد حریق مغازه و یک مورد حریق اصله درخت در روز پنجشنبه به ثبت رسید.

وی افزود: دو مورد حریق نجاری، یک مورد حریق مغازه، دو مورد حریق خودرو، یک مورد حریق مغازه بر اثر انفجار پیک‌نیک و یک مورد حریق چادر مراسم عزاداری نیز در روز جمعه روی داد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com