کد خبر ۳۲۹۴۹ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۲
معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع):

اسلام تکفیری توطئه غرب برای معکوس جلوه‌دادن اثرات انقلاب است

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: غربی‌ها اسلام طالبانی را به حمایت استکبار درست کردند، تا اثرات انقلاب اسلامی را معکوس جلوه دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، جت‌الاسلام علیرضا ایمانی ظهر امروز در نشست بررسی و تحلیل نامه دوم رهبر معظم انقلاب به جوانان غربی که در سالن همایش پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنها برای شیعه نیست، بلکه انقلابی برای مستضعفان است، اظهار کرد: باید زمینه‌های صدور انقلاب به جهان فراهم شود تا همگان از تجربه موفق انقلاب بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار از حرکت امام خمینی(ره) به وحشت افتاد، بنابراین تلاش کردند تا بدیلی در برابر نهضت فراگیر امام ایجاد کنند. باید در نظر داشت موفق‌ترین تجربه انقلاب حزب‌الله لبنان بود.

معاون فرهنگی مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه استکبار مشاهده کرد که انقلاب به جهان صادر شده است گفت: استکبار چاره‌ای نداشت تا بدیلی برای خود ایجاد کند، بنابراین اسلام طالبانی را به حمایت استکبار درست کردند، تا اثرات انقلاب اسلامی را معکوس جلوه دهند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار برنامه‌های مختلف را در دستور کار خود قرار داد تا انقلاب را سرنگون کند، استکبار احساس می‌کند، نقشه‌هایی که علیه انقلاب ایران طراحی کرده،‌ از کنترلش خارج شده است.

منبع : فارس 

 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com