کد خبر ۳۱۱۷۰ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۹
جانشین فرمانده انتظامی استان قم مطرح کرد

اهتمام پلیس و سازمان بهزیستی در کاهش آسیب‌های اجتماعی

جانشین فرمانده انتظامی استان قم بر لزوم توجه ویژه نسبت به کاهش آسیب‌های اجتماعی در این استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی در دیدار با مدیر کل بهزیستی استان قم  بر ضرورت تعامل دو مجموعه پلیس و بهزیستی به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و گفت: دشمن می‌خواهد از راه‌های گوناگون در کشور ما نفوذ کند که نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمن بسیار خطرناک است.

وی ادامه داد: پلیس سعی کرده در این دو مقوله نیز با رویکرد اجتماعی، بهره‌گیری از تمام توان خود و با همکاری سایر نهادها و سازمان‌ها مأموریت‌ها را اجرا کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بر ضرورت تعیین اهداف در این زمینه تأکید و خاطرنشان کرد: پلیس، همواره آمادگی خود را برای اجرای برنامه‌ها و ماموریت‌های پیش‌بینی شده اعلام کرده است.

اسدی با تاکید بر لزوم ارتقاء نظم اجتماعی و پیشگیری از ریزش‌های اجتماع، به تحقیقات و عملکرد مطلوب و موثر پلیس در سال جاری اشاره کرد و پیشنهاد راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی فرماندهی انتظامی استان را موثر دانست.

رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی استان قم در ادامه این جلسه ضمن قدردانی از همکاری‌ها و هماهنگی‌های مجموعه فرماندهی انتظامی این استان گفت: دشمن در دنیای امروز، خانواده‌ها را مورد هجمه قرار داده است که این موضوع، وظیفه سنگینی را بر دوش پلیس و بهزیستی می‌گذارد.

وی با بیان اینکه مقابله با این هجمه‌ها جز با تعامل دستگاه‌ها محقق نمی‌شود، عنوان کرد: هم‌افزایی پلیس و بهزیستی، بعد مثبت فعالیت‌ها را تقویت می‌کند.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: رویکرد امروز پلیس اجتماع محور شده است که به واسطه اقدامات و فعالیت‌های علمی، دینی و فرهنگی از پلیس قم قدردانی می‌کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com