کد خبر ۳۲۹۵۶ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۶
با حضور آیت‌الله سبحانی

مجتمع اداری، فرهنگی و آموزشی امامزاده احمد (ع) افتتاح شد

مجتمع اداری، فرهنگی و آموزشی امامزاده احمد (ع) با حضور آیت‌الله سبحانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مجتمع اداری، فرهنگی و آموزشی امامزاده احمد (ع) پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله جعفر سبحانی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مجتمع اداری، فرهنگی و آموزشی امامزاده احمد (ع) از محل موقوفات این امامزاده واجب التعظیم با زیربنایی در حدود سه هزار مترمربع احداث شده است.

این مرکز در سه طبقه شامل سالن اجتماعات، دفاتر اداری و مجموعه‌های خدماتی دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم است که با اعتباری بالغ بر 35 میلیارد ریال افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم با بیان اینکه دفتر مرکزی این دانشگاه نیز در قالب این مجتمع خدمات‌رسانی خواهد کرد، گفت: دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم تنها دانشگاه قرآنی کشور است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد عابدی با اشاره به فعالیت 22 شعبه دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در کشور افزود: ابن دانشگاه در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از طریق کنکور سراسری دانشجو جذب می‌کند.

وی با اشاره به آثار پژوهشی و مجلات چاپ شده در این دانشگاه تصریح کرد: بیشترین قبولی دانشجویان در مقطع ارشد در رشته‌های قرآنی از این دانشگاه است.

رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم از فعالیت 80 استاد تمام وقت در این دانشگاه خبر داد و افزود: 400 استاد مدعو نیز که جزء فارغ التحصیلان حوزه علمیه و مراکز علمی وابسته هستند در این دانشگاه تدریس می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین اساتید قرآنی کشور در این دانشگاه در حال تدریس هستند، خاطرنشان کرد: دفتر مرکزی این دانشگاه از این پس در قالب مجتمع فرهنگی، اداری و آموزشی امامزاده احمد (ع) فعالیت خواهد کرد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com