کد خبر ۳۲۹۸۲ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۱
به مناسبت شهادت امام حسن عسکری (ع) صورت می‌گیرد

پخش زنده برنامه‌ تلویزیونی عطر عاشقی از مسجد مقدس جمکران

برنامه تلویزیونی عطر عاشقی در آستانه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) به صورت زنده از مسجد مقدس جمکران بر روی آنتن شبکه پنج سیما خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، برنامه تلویزیونی عطر عاشقی که به صورت هفتگی از امامزادگان و بقاع متبرکه سراسر کشور بر روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود، این هفته، در آستانه شهادت امام حسن عسکری (ع) در عصر جمعه 27 آذر از ساعت 16 با همکاری روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران پخش خواهد شد.

این برنامه به صورت زنده از شبکه پنج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود؛ در این برنامه پس از همخوانی دعای سلامتی امام عصر (عج) از سوی حضار و بینندگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین ناصر رفیعی به سخنرانی می‌پردازد.

در ادامه برنامه مجید فال، شاعر آیینی استان قم در وصف امام زمان (ع) به شعرخوانی پرداخته و در پایان نیز حاج حسن شالبافان پس از مداحی، زیارت آل یاسین را قرائت می‌کند.

سئوال مسابقه عطر عاشقی در پایان این برنامه فرهنگی مطرح می‌شود و اسامی برندگان نیز پس از برنامه اعلام خواهد شد و برای برندگان جوایزی ارسال می‌شود.

عموم علاقه‌مندان به فرهنگ مهدویت و زائران مسجد مقدس جمکران می‌توانند در این برنامه تلویزیونی که در شبستان امام علی (ع) برگزار خواهد شد، شرکت کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com