کد خبر ۳۲۹۸۳ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۴
مدیر آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران:

کارگاه طراحی پوستر وحدت در قم برگزار می‌شود

مدیر آفرینش‌های هنری مسجد مقدس جمکران گفت: ۹۰ نفر از طراحان برجسته کشور از چندین استان تا ۲۷ آذرماه به طراحی پوستر با موضوع وحدت امت اسلامی در قم می‌پردازند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا مصطفوی با اشاره به برگزاری کارگاه کشوری تولید پوستر «حبل الله» با موضوع وحدت اسلامی در قم اظهار داشت: 90‌نفر از طراحان برجسته کشور از چندین استان از امشب تا 27 آذرماه به طراحی پوستر با موضوع وحدت امت اسلامی می‌پردازند.

مدیر آفرینش‌های هنری و رسانه‌ای مسجد مقدس جمکران از برگزاری نمایشگاه آثار کارگاه حبل‌الله و رونمایی از این آثار در قالب کتاب، انتشار در فضای مجازی و اکران شهری از 17 ربیع الاول خبر داد و افزود: موضوع وحدت یکی از ابتکارهای امام خمینی (ره) است که براساس رهنمودهای ایشان انقلاب اسلامی باید منادی تشکیل امت واحده باشد.

مصطفوی زبان هنر را زبان بین‌المللی و فرا‌تر از مرز‌ها و رنگ‌ها و نژاد‌ها دانست و افزود: در حوزه وحدت در مقوله طراحی و آثارگرافیکی دست ما خالی است و کارگاه «حبل الله» برای پر کردن این خلاء برگزار شده است.

وی افزود: مسجد مقدس جمکران به عنوان پایگاه بزرگ شیعیان در نظر دارد با استفاده از ظرفیت هنر و رسانه به انتشار پیام انتظار و وحدت بپردازد.

مدیر آفرینش‌های هنری و رسانه‌ای مسجد مقدس جمکران همچنین از برگزاری کارگاه دوم در زاهدان و سنندج خبر داد و بیان کرد: زمان دقیق برگزاری این کارگاه به‌زودی اعلام می‌شود.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com