کد خبر ۳۳۰۱۴ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۴

همایش ;حدیث پژوهش; در قم برگزار شد

عصر امروز ششمین همایش "حدیث پژوهش" هم‌زمان با هفته پژوهش در موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عصر امروز آیین اختتامیه  ششمین همایش حدیث پژوهش در راستای تقویت جنبه‌های پژوهشی، ارتقاء توانمندی‌های علمی دانشجویان و اساتید، حمایت از تحقیقات و تألیف و تولید آثار علمی و قرآنی با حضور آیت‌الله ری‌شهری رئیس موسسه و دانشگاه قرآن و حدیث، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبدالهادی‌ مسعودی قائم‌مقام ریاست دانشگاه قرآن و حدیث و حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضا برنجکار قائم‌مقام ریاست پژوهشگاه قرآن و حدیث در تالار علامه مجلسی(ره) موسسه دارالحدیث برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید حمید حسینی، معاون پژوهش دانشگاه قرآن با اشاره به اهداف، مراحل و روند برگزاری این همایش اظهار داشت: 120 مقاله به دبیرخانه ارائه‌ شده که پس از ارزیابی و داوری آن‌ها توسط استادان دانشگاه قرآن و حدیث، نفرات برتر در چهارعرصه تفسیر، حدیث، کلام، اخلاق و نهج‌البلاغه معرفی می‌شوند.

مصطفی دلشاد تهرانی عضو هیئت‌علمی دانشگاه قرآن و حدیث  با اشاره به موضوع شخصیت پژوهش خاطرنشان کرد: شخصیت پژوهش بر چهارعنصر تکیه‌دار که شامل علم، فن، هنر و عشق است.

وی در ادامه به شناسایی مراحل تربیت و پرورش یک محقق ناب و مفید در سطح جامعه پرداخت.

در این همایش از حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عباس پسندیده، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رسول رضوی، مهدی رهبر و تعدادی از دانشجویان دانشگاه تقدیر به عمل آمد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com