کد خبر ۳۰۱۰۷ انتشار : ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم خبر داد

شرکت 2400 نفر در آزمون هماهنگ سنجش مهارت در قم

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم گفت: 2 هزارو 400 نفر در چهارمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان شرکت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، احمد عطارنیا اظهار کرد: چهارمین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم در سال 1394 در دو بخش دولتی و خصوصی و متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، صنایع دستی، فرش، نان و غله برگزار شد.

وی با بیان اینکه این آزمون روزهای پنجشنبه 12 و جمعه 13 شهریور ماه برگزار شد اظهار کرد: 2 هزار و 425 نفر در چهارمین آزمون هماهنگ سنجش مهارت سال جاری در 112حرفه ثبت نام کرده بودند که از این تعداد 925 نفر مرد و 1500 نفر زن بودند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قم ادامه داد: در آزمون حوزه صنعت ساختمان نیز 255 نفر در 20 حرفه ثبت‌نام کرده بودند.

وی بیان کرد: همچنین 170 نفر در آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنایع دستی، فرش، نان، غله و ... در پنج حرفه ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 60 نفر مرد و 110 نفر زن بوده‌اند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com