کد خبر ۳۳۰۱۸ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۵
با نزدیک شدن به انتخابات مجلس دهم؛

آیا اصلاح طلبان با لاریجانی رقابت می کنند؟

اخیرا زمزمه هایی مبنی بر کاندیداتوری صادق خرازی از حوزه انتخابیه قم شنیده می شود ، در همین راستا حسن یونسی سخنگوی حزب ندای ایرانیان با اعلام دعوت بسیاری از اعضای شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان از صادق خرازی برای اعلام کاندیداتوری از حوزه انتخابیه قم ، از قطی نبودن تصمیم خرازی برای حضور در انتخابات مجلس دهم از حوزه انتخابیه قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ، این اظهارات در حالی بیان می شود که دیگر جریانات اصلاح طلب سعی میکند از رویارویی مستقیم با دکتر علی لاریجانی پرهیز کنند.
در همین رابطه حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران در سخنانی اعلام کرده بود ما با لاریحانی به‌عنوان رقیبی خوب رقابت می‌کنیم و به‌طور خاص در مقابل لاریجانی در قم کاندیدا نمی‌دهیم.
حسین مرعشی هم چنین در گفت و گویی با روزنامه آرمان گفته بود: به پاس خدماتی که آقای لاریجانی در مساله برجام انجام داده است اصلاح‌طلبان در حوزه انتخابیه قم که ایشان حضور دارند از معرفی یک کاندیدای بزرگ و مشهور خودداری کنند تا شرایط ورود دوباره ایشان به مجلس فراهم شود. در نتیجه مدل انتخابات٩٢ که بازی در زمین محدود بود می‌تواند دوباره توسط اصلاح‌طلبان تکرار شود.
از سویی با توجه به اینکه محمدرضا عارف به عنوان سر لیست اصلاح طلبان از حوزه انتخابیه تهران انتخاب خواهد شد به نظر می رسد که صادق خرازی برای فرار از رقابت با عارف تصمیم به کاندیداتوری از قم را دارد. اتفاقی که در انتخابات مجلس هشتم و نهم افتاد و علی لاریجانی برای فرار از رقابت با حداد عادل رو به سوی قم نمود و از این شهر کاندیداتوری خود را اعلام کرد.
احتمال رای آوردن صادق خرازی با توجه به شرایط و ظرفیتهای استان قم نه قطعی و نه بعید به نظر می رسد و باید تا روز رای گیر و انتخابات صبر کرد.
لازم به ذکر است پیگیری های خبرنگار ما مبنی بر مصاحبه با آقای صادق خرازی بی نتیجه ماند و ایشان اعلام نمودند که تمایلی به انجام مصاحبه ندارند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com