کد خبر ۳۳۰۵۲ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۹
دبیر مجمع اصولگرایان استان قم مطرح کرد :

اهتمام مجتمع اصولگرایان قم به مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی

دبیر مجمع اصولگرایان استان قم گفت: مجمع اصولگرایان استان قم نگاه بلندی نسبت به مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، به نقل از روابط عمومی مجمع اصولگرایان قم، سید مهدی میرقیصری در دیدار با معاون سیاسی استاندار قم با اشاره به اهداف تاسیس این مجموعه گفت: مجمع اصولگرایان بیش از سه سال است که فعالیت‌های خود را آغاز کرده و بر اساس منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت می‌کند و نگاه بلندی نسبت به مسائل سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در استان دارد.

وی در ادامه افزود: این مجموعه هیچگونه وابستگی به جریانات سیاسی در کشور نداشته و به‌صورت مستقل عمل می‌کند و در این زمینه توانسته به عنوان یک تشکل فعال، پویا و با برنامه عمل کند.

دبیر مجمع اصولگرایان استان قم با اشاره به وضعیت نامناسب استانداری در گذشته عنوان کرد: متاسفانه استانداری در دوره گذشته به‌دلیل اختلافات و رویکردهای حزبی برخی مسئولان از جایگاه اصلی خود دور شد که امید است در دوره جدید با درایت و با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود به جایگاه اصلی و نظارتی خود باز گردد.

حجت‌الاسلام دشتی عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت مباحث فرهنگی در استان قم گفت: فعالیت‌های موثر معاونت سیاسی در مباحث فرهنگی و اجتماعی می‌تواند برخی از مشکلات فرهنگی استان را برطرف کند.

وی تاکید کرد: باید از معارف بلند نهج‌البلاغه امیر المومنین (ع) در راستای فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی به نحو احسن استفاده شود و برنامه ریزی مدونی در این زمینه توسط استانداری قم شکل بگیرد.

سید نقی حسینی عضو شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه مهم معاونت سیاسی در استانداری قم گفت: معاونت سیاسی استانداری باید از ظرفیت‌های موجود در استان به ویژه حوزه علمیه و مراجع معظم تقلید به نحو مطلوب استفاده کند.

 وی افزود: باید نگاه ویژه‌ای نسبت به مسائل فرهنگی به ویژه امر به معروف و نهی از منکر داشته باشیم تا به نتیجه برسیم.

حسینی تاکید کرد: مجمع اصولگرایان استان قم به اصول خود پایبند است و در این راستا منویات مقام معظم رهبری را به جد پیگیری خواهد کرد.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com