کد خبر ۳۳۵۱۴ انتشار : ۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۷

بیانیه مجمع اصولگرایان استان قم بمناسبت سالروز نهم دی

مجمع اصوالگرایان استان قم به مناسبت نهم دی ماه سالروز بصیرت بیانیه ای را صادر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، این بیانیه به شرح زیر است:
ماه سالروز بصیرت و ولایت مداری ملت بزرگ ایران است. ملتی که بعد از هشت ماه تهدید و تخریب و دست اندازی به ارکان نظام اسلامی و بی احترامی به ساحت مقدس امام حسین(علیه السلام) در روز عاشورا توسط عمال خارجی و پیاده نظام داخلی، با حضور میلیونی خود طومار فتنه و فتنه گران را پیچیدند.

نهم دی ماه، روز تجلی حماسه بزرگ و میثاق معنادار امت با مقام عظمای ولایت بود. روزصبر و استقامت که همانا نمایان شدن سره از ناسره و خودی از غیر خودی و استحکام هرچه بیشتر رابطه ملت با رهبری نظام بود. عوام جامعه ابوذروار جور خواص خواب زده کشور را کشیدند و بصیرت و ضمیر انقلابی خود را به همگان اثباط نمودند. ملت بزرگ ایران مستحضر است هرگاه و در هر عرصه ای که حول شجره طیبه ولایت فقیه جمع شدند هیچ طوفان و گردبادی نتوانسته است گزندی به انقلاب برساند. و اکنون در روزگاری که دشمن پس از ناامیدی از جنگ با تحریم های ظالمانه و اغتشاشات ساختگی و نافرمانی های مدنی نتوانست به نتیجه برسد. لذا همه تلاش خود را بر روی نفوذ دیپلماتیک و تاثیر گذاری بر طبقه خواص و تصمیم گیرندگان در سطوح مختلف کشور متمرکز کرده است و کسانی نیز در داخل کشور ساده اندیشانه سعی در تطهیر و بزک چهره دشمن خصوصا آمریکا دارند، اما به امید خدا کاری از پیش نخواهند برد و این جبهه استکبار و بدخواهان نظام است که به اضمحلال و فروپاشی نزدیک شده است و بزودی سقوط حکومت های مستکبر عالم را شاهد خواهیم بود إن شاالله.

لذا ما خدمتگزاران و علاقه مندان به رهبری انقلاب و نظام اسلامی در مجمع اصولگرایان استان قم ضمن اعلام حمایت از مواضع همواره حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از ملت شریف ایران می خواهیم همچنان با تکیه بر اصل ولایتمداری و حضور همه جانبه در عرصه های مختلف، بر اراده و عزم خویش برای رسیدن به قله های پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی ثابت قدم بوده و لحظه ای برای رسیدن به مقصود از پا ننشیند که وعده الهی نزدیک است .

شورای مرکزی مجمع اصولگرایان استان قم

منبع :قم نگار

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com