کد خبر ۳۳۰۶۵ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۵
دبیر اجرایی کارگاه کشوری پوستر وحدت خبر داد

بهره‌گیری از 4 استاد در کارگاه پوستر کشور

دبیر اجرایی کارگاه کشوری پوستر وحدت با اشاره به برگزاری کارگاه پوستر گفت: در این دوره اساتید مجربی همچون نجابتی، شجاعی طباطبایی، دوست‌محمدی و حسینی اقدام به ارائه آموزش به مخاطبان می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از ستاد خبری کارگاه کشوری پوستر وحدت، حجت‌الاسلام محمدجواد قاسم‌پور در حاشیه برگزاری این کارگاه اظهار کرد: این کارگاه نخستین کارگاه آموزشی در کشور است که توانسته 90 نفر از گرافیست‌های کشور را دور هم جمع کند.

وی اضافه کرد: در این دوره اساتید مجربی همچون نجابتی، شجاعی طباطبایی، دوست‌محمدی و حسینی اقدام به ارائه آموزش به مخاطبان می‌کنند.

دبیر اجرایی کارگاه کشوری پوستر وحدت تصریح کرد: در این کارگاه گرافیست‌ها، ایده‌پردازی انجام داده و زیر نظر اساتید اقدام به ارائه برنامه‌های خود می‌کنند.

قاسم‌پور اضافه کرد: در دو روز باقیمانده کارگاه اقدامات تولیدی انجام شده است و در نوبت عصر امروز نیز گروه ادبیات و ترجمه و همچنین شعارسازی پوستر اقدام به ارائه برنامه‌های خود خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: در روز جمعه نیز دوره تکمیلی و اصلاح زیرنظر استاد نجابتی برگزار می‌شود و کارهای تولیدی به صورت فرمت ارائه خواهد شد.

دبیر اجرایی کارگاه کشوری پوستر وحدت در خصوص شرکت کنندگان افزود: برخی از شرکت کنندگان به دعوت از دبیرخانه در این کارگاه شرکت کرده‌اند و برخی دیگر نیز با ارائه رزومه و پس از تأیید صلاحیت خود را به کارگاه رسانده‌اند.

قاسم‌پور با اشاره به موضوع وحدت در این کارگاه ادامه داد: عده‌ای در فضای داخل کشور به وحدت نگاه مصلحتی و غلط دارند؛ در حالی که از نگاه امام و رهبری وحدت یک مبنا بوده و یکی از مبناهای اصیل نظام اسلام است.

وی گفت: تلاش ما بر این است که وحدت را براساس موضوع اساسی و کلی ترویج دهیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com