کد خبر ۳۳۱۶۵ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۲
رییس مؤسسه آینده روشن خبر داد؛

برگزاری دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت در خرداد ماه 95/ تدریس دکترای مهدویت در مؤسسه آینده روشن

حجت الاسلام پورسیدآقایی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد بحث مهدویت در رویات شیعه، از دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با عنوان «پیشگویی‌های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی» در خرداد ماه 95 خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام سید مسعود پورسیدآقایی، رییس مؤسسه آینده روشن، به همراه جمعی از اعضای هیأت علمی این مؤسسه پیش از ظهر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید با ایشان دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت الاسلام پورسیدآقایی در ابتدای این دیدار با اشاره به اهمیت بسیار زیاد بحث مهدویت در روایات شیعه از دوازدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت با عنوان «پیشگویی‌های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی» در خرداد ماه 95 خبر داد.

وی ادامه داد: قصد داریم در این همایش، روایات شیعه را در برابر پیشگویی‌های موجود در باب مهدویت مطرح کرده و انتخاب را به عهده مردم بگذاریم و از این راه بتوانیم متقن و مستحکم بودن مذهب خودمان را ثابت کنیم.

رییس مؤسسه آینده روشن در بیان فعالیت های این مؤسسه در عرصه مهدویت، اظهار داشت: مؤسسه آینده روشن مجلات ده گانه ای را در باب مهدویت برای سنین مختلف تولید می کند و در کنار آن خبرنامه هایی از صحبت های مراجع در دیدار با ایشان را نیز در دستور کار خود داریم.

وی در ادامه با اشاره به موافقت مرکز مدیریت حوزه درباره ورود سطح 4 مهدویت به این مؤسسه، یادآور شد: در ملاقات های مکرری که با آیت الله حسینی بوشهری داشته ایم قرار شد ان شاءلله به همین زودی دکترای مهدویت نیز در این مؤسسه راه اندازی شود.

لازم به توضیح است در ادامه این دیدار حجت الاسلام پورسیدآقایی از حضرت آیت الله علوی گرگانی درخواست کرد که با توجه به اهمیت بحث مهدویت یک روز در هفته در اول درس خارج به این موضوع بپردازند.

گفتنی است فراخوان دوازدهمین همایش بین‏ المللی دکترین مهدویت‌ پیشگویی‌های آخرالزمان از دیدگاه ادیان ابراهیمی نیز اعلام شده است که علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر می توانند به سایت مؤسسه آینده روشن به آدرسwww.intizar.ir  مراجعه کنند.

منبع : رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com