کد خبر ۳۳۱۹۳ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵
رئیس هوا‌شناسی قم:

آلودگی هوای قم افزایش می‌یابد

رئیس پیش بینی هوا‌شناسی قم با بیان اینکه احتمال بارش برف و باران طی سه روز آینده وجود ندارد، گفت: در این هفته شاهد آلودگی هوای قم هستیم و مقدار آن در اواخر هفته افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا قاضی اظهار داشت: امروز هوای قم قسمتی ابری و بتدریج افزایش ابر داریم و در برخی نقاط شاهد بارش پراکنده باران هستیم.

رئیس پیش بینی هوا‌شناسی قم افزود: در روز دوشنبه هوای قم قسمتی ابری و بتدریج کاهش ابر داریم و در روز سه شنبه هوای قم صاف تا کمی ابری است.

قاضی عنوان کرد: حداقل دمای امروز قم صفر و حداکثر 10 درجه وحداقل دمای فردا دوشنبه منفی یک و حداکثر آن 10 درجه است همچنین در روز سه شنبه هوا سرد‌تر شده و با حداقل دمای منفی سه درجه و حداکثر دمای 8 درجه مواجه هستیم.

وی خاطر نشان کرد: سرعت وزش باد امروز قم آرام با جهت شرقی، در روز دوشنبه وزش باد متوسط با جهت شمال غربی و در روز سه شنبه وزش باد ملایم و جهت آن غربی است.

رئیس پیش بینی هوا‌شناسی قم با بیان اینکه احتمال بارش برف و باران در طی سه روز آینده وجود ندارد، گفت: در این هفته شاهد آلودگی هوای قم هستیم و مقدار آن در اواخر هفته افزایش می‌یابد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com