کد خبر ۳۳۱۹۸ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۳
سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

بهره‌برداری از 41 هزار واحد مسکن مهر در استان قم

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم از به بهره‌برداری رسیدن 41 هزار و 701 واحد مسکن مهر در استان طی 10 مرحله خبر داد و گفت: میزان تعهدات قم در این بخش 46 هزار واحد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، حسن صبوری در جلسه شورای مسکن استان قم با اشاره به تعداد واحدهای مسکن مهر احداثی در استان اظهار کرد: از مجموع 46 هزار و 570 واحد مسکن مهر (با احتساب بافت فرسوده) که احداث آن در تعهدات استان بوده طی 10 مرحله افتتاحیه، 41 هزار و 701 واحد به بهره‌برداری رسیده است.

وی به پیشرفت بالای 97 درصدی واحدهای مسکن مهر باقیمانده در بحث احداث بنا اشاره کرد و افزود: با توجه به شرایط پیش‌روی تعاونی‌ها امیدواریم بتوانیم با همت تمامی دست‌اندرکاران در 6 ماه دوم سال 95 استان به تمام تعهدات خود در خصوص تکمیل واحدهای مسکن مهر عمل کنیم.

سرپرست اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم به اقدامات انجام شده در خصوص ارائه خدمات زیرساختی اشاره کرد و ادامه داد: تاکنون هشت مدرسه، یک پاسگاه انتظامی، سه واحد تجاری، یک مجموعه درمانی و هفت مسجد تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی با تاکید بر ضرورت پیگیری تعاونی‌های مسکن مهر و اعضای آنها در خصوص انجام امور تقسیط وام‌های دریافتی خاطرنشان کرد: با توجه به بالا بودن مبلغ جریمه باید اطلاع‌رسانی مناسب در راستای تقسیط وام لحاظ شده و ضروری است تعاونی‌ها و اعضای مرتبط نسبت به این امر اقدام ضروری داشته باشند.

صبوری به رفع مشکل خدمات زیربنایی محله هشت واحدهای مسکن مهر پردیسان اشاره کرد و گفت: مشکل آب و برق این محله رفع شده است و به زودی (تا پایان دی‌ماه سال جاری) با توجه به پیگیری‌های به عمل آمده و قول مساعد شرکت گاز، طرح گازرسانی به این محله نیز تکمیل می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com