کد خبر ۳۱۸۹۶ انتشار : ۹ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
طی 48 ساعت گذشته صورت گرفت

انجام 29 عملیات مختلف توسط آتش‌نشانان قمی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از انجام 29 عملیات مختلف آتش‌نشانی توسط این سازمان طی 48 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس جعفری با اشاره به عملکرد این سازمان طی 48 ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت 29 عملیات مختلف در زمینه‌های ایمن‌سازی، حریق ضایعات، نجات، حریق مغازه، خودرو و... انجام شده است.

وی در تشریح این ماموریت‌ها افزود: ماموریت‌های انجام شده طی 48 ساعت گذشته شامل 17 مورد عملیات ایمن‌سازی، سه مورد حریق ضایعات، هشت مورد حریق مغازه، خودرو و... و یک مورد عملیات نجات بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در خصوص عملیات ایمن‌سازی اظهار کرد: هشت مورد عملیات ایمن‌سازی در روز پنجشنبه و 9 مورد عملیات دیگر نیز در روز جمعه انجام شد.

جعفری با اشاره به ماموریت‌های ایمن‌سازی در روز پنجشنبه بیان کرد: این ماموریت‌ها شامل دو مورد گیر کردن گربه، یک مورد بازگشایی درب خودرو، یک مورد صید زنبور، دو مورد باز کردن درب منزل، یک مورد صید حیوانات موذی و یک مورد قطع آژیر خودرو بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌ ایمن‌سازی در روز جمعه نیز به 6 مورد قطع آژیر خودرو، دو مورد بازگشایی درب خودرو و یک مورد احتمال حریق کنتور برق اختصاص داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اعلام اینکه سه مورد حریق ضایعات در این مدت گزارش شده است، گفت: دو مورد حریق ضایعات در روز پنجشنبه و یک مورد دیگر نیز در روز جمعه اتفاق افتاد.

جعفری به عملیات نجات اشاره کرد و گفت: یک مورد عملیات نجات در روز پنجشنبه روی داد که شامل نجات فرد محبوس شده در منزل می‌شد.

وی در خصوص عملیات حریق اظهار کرد: پنج مورد عملیات حریق در روز پنجشنبه و سه مورد دیگر نیز در روز جمعه به وقوع پیوست.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم به حادثه حریق منزل اشاره کرد و افزود: در این حادثه دو خانم دچار دودزدگی شدند که تحویل پرسنل اورژانس شدند.

جعفری خاطرنشان کرد: حریق مغازه مکانیکی، حریق خودرو داخل پارکینگ منزل، حریق کنتور برق مغازه و حریق خودرو از ماموریت‌های حریق در روز پنجشنبه بوده است.

وی یادآور شد: همچنین سه مورد حریق شامل دو مورد حریق ضایعات و یک مورد حریق خودرو از ماموریت‌های روز جمعه روی داده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com