کد خبر ۳۳۲۸۸ انتشار : ۱ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۵
آیت‌الله سبحانی خبر داد

پاسخ به اظهارات ضدشیعی شیخ الازهر در یک کتاب

یکی از مراجع تقلید قم با اشاره به گفته‌های شیخ الازهر علیه شیعیان گفت: کتابی برای پاسخ به اظهارات معاندانه شیخ الازهر علیه تشیع و شیعیان تهیه شده که به زودی وارد بازار کتاب خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، ولی‌الله بیاتی رئیس شورای اسلامی شهر و برخی از اعضای شورای شهر با تاکید بر هماهنگی مسئولان و مراجع برای مقابله با حملات معاندان علیه تشیع گفت: با توجه به شرایط امروز جهان و اتحاد جبهه استکبار و تکفیری‌ها باید اهتمام ویژه‌ای برای خنثی‌سازی حملات دشمنان علیه تشیع صورت پذیرد.

وی در ادامه گفته‌های شیخ الازهر علیه شیعیان را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: کتابی برای پاسخ به اظهارات معاندانه شیخ الازهر علیه تشیع و شیعیان تهیه شده که به زودی وارد بازار کتاب خواهد شد.

این مرجع تقلید همچنین کمک‌های مدیریت شهری به ترویج تفکر شیعی را مورد توجه قرار داد و افزود: با توجه به موقعیت ویژه شهر قم مدیریت شهری می‌تواند نقش بسزایی در تبلیغ و ترویج بیش از پیش تفکر شیعی در میان مردم داشته باشد.

آیت‌الله سبحانی با بیان اینکه شهر قم مانند سایر شهرهای دیگر به لحاظ عمرانی و آبادانی در طول سال‌ها جهش خاصی پیدا نکرده است، گفت: باید با فعالیت‌ها و اقدامات شهردار و مسئولان امور شهری، شاهد عمران و آبادانی بیشتر شهر قم باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com