کد خبر ۳۳۳۳۵ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۵

استاندار: قم نیازمند طرح های جامع حمل و نقلی ریلی است

استاندار قم با اشاره به نیاز کلانشهر قم به طرح های جامع حمل و نقل ریلی گفت: باید با تسریع در اجرای طرح های عظیم مترو و منوریل زمینه بهره مندی مردم قم و زائرین از این طرح ها را فراهم کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه معارفه مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری شهرداری قم، تشکیل هیات مدیره قطار شهری در اولین فرصت را ضروری برشمرد و افزود: برای افزایش سرعت اجرای طرح ها بهتر است برنامه های مصوب را طبق زمانبندی پیش ببریم و برای ادامه کار تصمیمات مقتضی گرفته شود.
وی همچنین با قدردانی از خدمات علی اکبر مجد حکمت مدیرعامل سابق قطار شهری قم، به سوابق اجرایی ابراهیم نیلیه مدیرعامل جدید قطار شهری قم در اجرا و بهره برداری از طرح های بزرگ اشاره کرد و افزود: طرح های قطار شهری قم حاصل یک کار گروهی است و توفیق در آنها تنها با همراهی استانداری، شهرداری، شورای شهر و دستگاه های ذیربط و استفاده از همه ظرفیت های موجود عملیاتی می شود.
استاندار قم در پایان این جلسه از زحمات علی اکبر مجد حکمت قدردانی و برای ابراهیم نیلیه مدیرعامل جدید سازمان قطار شهری قم آرزوی توفیق کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com