کد خبر ۳۳۳۳۷ انتشار : ۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۳
عضو جامعه مدرسین:

اتاق فکر دشمن توان نفوذ در حوزه های علمیه را ندارد

عضوجامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: هر چند نفوذ در هر کجا و مرکزی حتی در حوزه علمیه ممکن است اتفاق بیفتد، ولی ساحت مقدس مرجعیت و فقاهت، خاستگاه انقلاب و حوزه پرصلابت قم هرگز اجازه نخواهند داد در حوزه های علمیه نفوذ اتفاق بیفتد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد حسینی خراسانی چهارشنبه شب در همایش ' رفتارشناسی نفوذ استکبار و بررسی اوضاع منطقه' درمدرسه علمیه دارالشفای قم افزود: اگر درحوزه نفوذ نباشد درکشور و در نظام هم نفوذ نخواهد بود، باید جلو نفوذ را از همین جا گرفت.
وی گفت: با حضور اساتید، مراجع تقلید و رهبری حکیم، شجاع و پرفراست، هیچگاه اتاق فکر دشمن موفق به جاسازی نیروهای نفوذی خود درحوزه نخواهد شد.
وی ادامه داد: دشمن نفوذ نمی کند بلکه در اتاق فکر خود، کادر سازی کرده و نیروهایی از جنس خودی را به جان مجموعه هایی می اندازد تا از هم فروبپاشد.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب ماجرای نفوذ را با دقت و فراست تمام شناسایی و اعلام و بیان کردند مراقب باشید در پی مذاکره دربرجام و رفت و آمدها شما را خام نکنند.
حسینی خراسانی گفت: با توجه به ضرورت باب اجتهاد که همان آزادی اندیشه و آزادی در اختلاف رای و نظر است در حوزه علمیه قم با وجود احترام به همه آرا، گرایش ها و نحله های علمی، بر این باوریم که صیانت از نظام و حمایت از رهبرمعظم انقلاب، وحدت نظر و یکپارچگی امری انکارناپذیر و غیرقابل تردید است و تا این که این واقعیت درحوزه های علمیه باشد نفوذی نخواهد بود.

منبع : ایرنا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com