کد خبر ۳۳۳۷۹ انتشار : ۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۵۵
یامین‌پور از قم کاندیدای انتخابات مجلس شد؛

تلاش می کنم اقبال مردم به جریانی که مبانی انقلاب را نادیده گرفته کمتر شود

دکتر وحید یامین‌پور پس از ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه قم اظهار داشت : به نمایندگی از حزب و یا جریانی کاندیدا نشده ام و برای ثبت نام مستقل آمده ام و تلاش می کنم اقبال مردم به جریانی که مبانی انقلاب را نادیده گرفته است کمتر شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، دکتر وحید یامین‌پور استاد دانشگاه و کارشناس فرهنگی و رسانه ای جبهه انقلاب اسلامی عصر امروز با مراجعه به فرمانداری قم برای کاندیداتوری مجلس شواری اسلامی ثبت‌نام کرد.

وی پس از ثبت نام در گفتگو با خبرنگاران در خصوص علت ثبت نام خود از حوزه انتخابیه قم اظهار داشت: مدتی است که برای درس و بحث به قم آمده ام و در قم ساکن می باشم و تقریبا قمی به حساب می آیم.

وحید یامین پور در ادامه افزود: به نمایندگی از حزب و یا جریانی کاندیدا نشده ام و برای ثبت نام مستقل آمده ام و تلاش می کنم اقبال مردم به جریانی که مبانی انقلاب را نادیده گرفته است کمتر شود.

رئیس پژوهشکده فرهنگ و هنر اسلامی با اشاره به آسیب های احتمالی انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان نمود: امیدوارم آسیب هایی که دامن‌گیر هیجانات زودگذر سیاسی است دامن‌گیر این انتخابات نشود و کلیه ثبت نام کنندگان چه در رد و چه در تایید صلاحیت ها باید به قانون تمکین کنند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com