کد خبر ۳۴۹۵۹ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۲
نفس تازه جوانان انقلابی به فضای انتخاباتی قم؛

تصمیم مؤمنانه و انقلابی دکتر یامین پور تبلوری از اخلاص جریان رویش های انقلاب/ یامین پور در قم ماندگار شد

با اعلام انصراف برادر انقلابی، دكتر يامين پور از صحنه رقابت انتخابات 7 اسفند 94، اميدی كه مي رفت تا جلوه گر يكی از رويش های انقلاب در اين عرصه باشد را در نيمه راه باقی گذاشت ، این اقدام وی که با هدف تقویت وحدت اصولگرایان صورت گرفت انتظارات تازه ای را نسبت به ديگر نامزدهای اصولگرای انتخابات اين دور به وجود می آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، تصوير دكتر يامين پور در افكار عمومي كه با حضور شجاعانه و كارآمد خود در روزهاي ملتهب فتنه 88 در برنامه دیروز، امروز، فردا در سيماي جمهوري اسلامي به مردم معرفي شد با روشنگري و بصيرت افزايي در روزهاي سخت و غبارآلود فتنه همراه است و تاكنون توانسته با مواضع انقلابي خود در ميان مردم خصوصاً جوانان و دانشگاهيان جايگاه شايسته اي كسب كند.


با ورود ايشان به صحنه انتخابات اين دوره مجلس شوراي اسلامي استان قم همانطور كه انتظار مي رفت جريان هاي قدرت، رانت و اشرافيت كه با هدف تصاحب نهادهاي تصميم گيري كشور با تمام قوا در تكاپوي تغيير سرنوشت انتخابات 7 اسفند 94 مي باشند در مدت كوتاه حضور دكتر يامين پور در فهرست نامزدهاي انتخابات با ابزار گوناگون رسانه اي خود او را مورد تهاجم و هجمه سنگين قرار داده و تلاش براي تخريبش را در دستور كار خود قرار دادند.

همانطور كه دكتر يامين پور در متن استعفاي خود به نفع نامزدهاي اصولگراي قم آورده، اقدامش با هدف تقويت وحدت اصولگرايان صورت گرفت كه انتظارات تازه اي را نسبت به ديگر نامزدهاي اصولگراي انتخابات اين دور به وجود مي آورد.


اميد است ساير نامزدهاي محترم اصولگراي استان قم در فرصت باقي مانده تا انتخابات 7 اسفند و ان شاء الله حضورشان در مجلس شوراي اسلامي اين موارد را وجهه همت خود قرار دهند:


1-    آنچه اصولگرايي را وحدت حقيقي مي بخشد در گرو مصلحت انديشي به رسم «تدبير» رايج در گفتمان سياسي موجود نيست بلكه در حراست از مرزبندي با «جاعلان نفوذ» و پالايش سيال دروني اين جريان از خطر ايشان است.


2-    جوانان حزب اللهي و ولايي استان را كه در روزهاي گذشته با درك شرايط حساس پيش رو و بايسته هاي يك مجلس انقلابي و ولايي در «پسابرجام» به حمايت از دكتر يامين پور به صحنه آمده اند را در اين آرمان الهي و انقلابي تنها نگذارند و موجبات دلگرمي آنها را با روشنگري و پافشاري در بيان مواضع انقلابي چون «خطر اشرافيت قبيله اي»، «افشاي خطر جريانات وابسته به آمريكا در نفوذ به مراكز تصميم گيري و تصميم سازي»، «خطر تاجران برجام»، « نياز انقلاب به ايستادگي و آرمان خواهي»، «تبيين مطالبات رهبري معظم از مجلس كارآمد و انقلابي»، «افشاي پساپرده جريانات قدرت و رانت هاي اقتصاد» و «حضور آگاهانه آنان در پاي صندوق هاي رأي» فراهم آورند.

3-     آنچه آرامش سياسي امروز نيروهاي انثلابي و حزب اللهي را رقم مي زند تنها نام هايي چون اصول گرايي و... نيست. مرزبندي امروز نيروهاي انقلابي و مؤمن بر اساس جهت گيري افراد و عملكرد آنها در مسائل ذيل «برجام» شكل مي گيرد. بر اين اساس، يك جريان انقلابي و يك جريان در تقابل با منافع و ماهيت انقلاب اسلامي آرايش يافته و تعريف مي شود.


4-    با انصراف دكتر يامين پور، ساير نامزدهاي محترم ليست اصولگرايان قم از دغدغه رقابت با رقباي درون جرياني و همسو فارغ شدند و اين فرصت بايد به خوبي استفاده شود. با 3 نفره شدن اين ليست انتظار مي رود اهداف انتخاباتي جايگزين شعارهاي انتخاباتي در تبليغات اين نامزدها شود و فرصت بصيرت افزايي و روشنگري در موازنه اي متعهدانه براي راهيابي به مجلس شوراي اسلامي در اختيار اين عزيزان انشاءالله قرار گيرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com