کد خبر ۳۳۳۸۳ انتشار : ۵ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵
عضو خبرگان رهبری:

بصیرت انقلابی و دشمن‌شناسی شاخصه مهم ورود به مجلس خبرگان

عضو خبرگان رهبری گفت: داشتن بصیرت انقلابی و دشمن‌شناسی از جمله مهم‌ترین شاخصه‌های ورود به مجلس خبرگان رهبری برای کاندیداهاست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله حسن ممدوحی با اشاره به اهمیت تشکیل مجلس خبرگان رهبری و به تبع آن انتخابات خبرگان بیان کرد: کسانی که می‌خواهند برای ورود به این مجلس کاندیدا شوند باید قبل از هر چیز انقلابی و تابع امام و رهبری باشند.

وی افزود: مسئله بعدی دشمن‌شناسی در سایه بصیرت است و اینکه به خوبی خط و خطوط را بشناسند و با دین‌داری و تقوا عمل کنند که این‌ها از جمله شرایط اولیه و ضروری است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: طبعاً کسانی که با این وضع وارد مجلس خبرگان رهبری می‌شوند برای نظام و رهبری و مردم بسیار مفید هستند.

وی همچنین با اشاره به آغاز ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیداهای انتخابات این مجلس باید دارای همین ویژگی‌ها باشند تا بتوانند به نظام اسلامی و عزیز خدمت کنند.

آیت‌الله ممدوحی در خاتمه ابراز کرد: امیدواریم با بررسی دقیق شرایط کاندیداها در هر دو انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی و به خصوص حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای، شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه و دشمن‌شکن در کشور باشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com