کد خبر ۳۳۴۲۵ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۴
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

صبا برای جدایی از انتهای جدول باید فجر را ببرد

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم جدایی از انتهای جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال امید کشور را در گرو پیروزی تیمش برابر فجر شهید سپاسی شیراز دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسین گنجیان گفت: بعد از بازی هفته پایانی نیم‌فصل که در قم با تیم کارون خوزستان داشتیم، یک روز به بازیکنان استراحت دادیم و سپس دور جدید برنامه‌های تمرینی خود را ویژه دیدار با فجر شهید سپاسی از سر گرفتیم.

وی ادامه داد: در هفته نخست از آغاز فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور وقتی در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برابر تیم فجر شهید سپاسی قرار گرفتیم هیچ شناختی از این تیم نداشتیم، اما اکنون به دقت از حریف خود شناخت داریم و این تیم را برای بازیکنان آنالیز کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم اضافه کرد: در دیداری که هیچ شناختی از تیم فجر شهید سپاسی شیراز نداشتیم حریف را در خانه خود متوقف کردیم، بنابراین امروز باید با وضعیت بهتری در مقابل این تیم قرار گرفته و در خانه به هر سه امتیاز بازی دست یابیم.

وی با بیان اینکه صبای قم برای گرفتن سه امتیاز از فجر شهید سپاسی به میدان می‌رود، تصریح کرد: چهار مصدوم و محرومی که در دیدار هفته یازدهم با کارون اهواز اجازه بازی کردن نداشتند در این دیدار به ترکیب اصلی تیم رسیده‌اند و همگی مصمم به کسب سه امتیاز دیدار خانگی با فجر شهید سپاسی هستیم.

گنجیان افزود: به حمایت تماشاگران قمی و حضور دلگرم کننده آنها در ورزشگاه شهید حیدریان قم نیاز داریم، فجر شهید سپاسی اکنون سه امتیاز بیشتر از ما دارد و دو پله بالاتر از صبای قم در جدول رده‌بندی رقابت‌ها ایستاده است، لذا باید این تیم را در قم ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با استفاده از شرایط میزبانی بتوانیم از این بازی با دست پر خارج شویم، تمرینات خوبی انجام داده‌ایم و شرایط برای برتری در این دیدار فراهم است، البته تیم فجر شهید سپاسی هم از بازیکنان خوبی برخوردار است و در هفته‌های اخیر بازی‌های خوبی ارائه کرده و نباید این تیم را دست‌کم بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: هر چند کار سختی در مقابل حریف خود داریم، اما سعی می‌کنیم بازی هجومی انجام داده و تمام توان خود را برای کسب پیروزی و سه امتیاز این دیدار حساس به کار بگیریم تا بتوانیم سه امتیاز بازی خانگی را به اندوخته‌های خود اضافه کنیم.

گفتنی است؛ دیدار تیم‌های فوتبال امید صبای قم و فجر شهید سپاسی شیراز از هفته نخست دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 14 عصر ششمین روز دی‌ماه در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

تا پیش از شروع نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، تیم صبای قم با کسب هشت امتیاز بین 12 تیم حاضر در لیگ برتر در مکان دوازدهم ایستاده است، اما فجر شهید سپاسی شیراز با کسب 11 امتیاز رتبه دهم را در اختیار دارد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com