کد خبر ۳۳۱۹۴ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۷
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

صبای قم در نقل‌وانتقالات نیم‌فصل تقویت می‌شود

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: در مهلت نقل و انتقالات نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور با جذب مهره‌های مورد نظر صبا را تقویت می‌کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حسین گنجیان اظهار کرد: با توجه به موقعیتی که فعلاً در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور داریم صددرصد لازم است که در نقل و انتقالات به فکر جذب بازیکنان کارآمد باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از روز اول تا پانزدهم دی‌ماه در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: تلاش ما این است که با حمایت‌های مدیریت باشگاه در این زمان بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کنیم.

*رویارویی صبا با فجر سپاسی در آغاز دور برگشت لیگ برتر

وی همچنین از اعلام زمان برگزاری دیدارهای دور برگشت فصل جاری مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: براساس برنامه‌ اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال از 6 دی‌ماه بازی‌های دور برگشت آغاز می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم با بیان اینکه تیمش میزبان نخستین بازی دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور است، اضافه کرد: این مسابقه در 6 دی‌ماه برابر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز یک دیدار خانگی مهم و حساس برای ما به شمار می‌رود و در ورزشگاه شهید حیدریان قم با فجر شهید سپاسی بازی داریم و همانند بازی رفت از این بازی امتیاز می‌خواهیم.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور روز 11 دی‌ماه یک دیدار خارج از خانه مهم با تیم مس کرمان داریم و بعد از آن در دیداری حساس باید در قم از تیم تراکتورسازی تبریز پذیرایی کنیم.

*آغاز تعطیلات 50 روزه لیگ برتر از 11 دی‌ماه

گنجیان همچنین به تعطیلی پیش‌بینی شده برای نیم‌فصل لیگ برتر فوتبال امید اشاره کرد و افزود: براساس برنامه‌ای که فدراسیون فوتبال به باشگاه ارسال کرده است از 11 دی‌ماه تا پایان بهمن‌ماه تعطیلات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور آ‎غاز خواهد شد، زیرا امتحانات دانشجویان در راه است.

وی خاطرنشان کرد: تیم ما فصل گذشته در رقابت‌های لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور به مقام نایب قهرمانی دست یافت و به لیگ برتر آمد، ضمن اینکه در شروع لیگ برتر امسال نتایج خوبی کسب کردیم و حتی در مقطعی از لیگ در رده ششم بودیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم در پایان تاکید کرد: مشکلات حاشیه‌ای مانع نتیجه‌گیری تیم ما شده است و حالا امیدواریم با حمایت‌های مدیریت باشگاه، پشتیبانی رسانه‌ها و همچنین همت بازیکنان تیم به روند قبلی بازگردیم و تیم امید صبای قم را از انتهای جدول جدا کنیم.

گفتنی است، امسال در مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگا‌ه‌های کشور 12 تیم حضور دارند و 22 هفته با یکدیگر به رقابت می‌پردازند تا قهرمان لیگ برتر مشخص شود، صبای قم نیز در نخستین دیدار خود از دور برگشت 6 دی‌ماه در قم میزبان تیم فجر شهید سپاسی شیراز است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com