کد خبر ۳۳۴۲۶ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۵
مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران خبر داد

عیادت از 3 هزار بیمار در 9 استان کشور

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران با اشاره به اجرای طرح «رحمت‌الواسعه» در روز نهم ربیع الاول گفت: خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران در این روز از 3 هزار بیمار در 9 استان کشور عیادت کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، سید حسین موسوی رابطی با اشاره به طرح رحمت‌الواسعه توسط خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: به مناسبت سالروز آغاز امامت امام عصر(عج) برای نخستین بار در روز نهم ربیع الاول طرحی با عنوان «رحمت‌الواسعه» در سراسر کشور به اجرا رسید.

وی ابراز کرد: هدف این طرح عیادت از بیماران و جانبازان بستری در بیمارستان‌های 9 استان کشور بود که با حضور خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران انجام شد و در مجموع از 19 بیمارستان و حدود 3 هزار بیمار عیادت به عمل آمد.

موسوی با اشاره به اینکه در هر بیمارستان، متبرکات مسجد مقدس جمکران و یک شاخه گل به بیماران اهدا ‌شد، ابراز کرد: این حرکت موجب شد تا فضای معنوی ارتباط با امام زمان(عج) در نقاط مختلف کشور شکل بگیرد و صحنه‌هایی ناب از عشق و دلدادگی به حضرت در شهرهای مختلف کشور به تصویر کشیده شود.

مدیر مرکز خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران افزود: طرح رحمت‌الواسعه در 14 شهر از جمله قم، تهران، کرج، اصفهان، قزوین، کرمان، یزد و... انجام شد و خادمان افتخاری مسجد مقدس جمکران به نمایندگی از تولیت و خادمان این مسجد مقدس، این روز بزرگ شیعیان را در کشور گرامی داشتند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com