کد خبر ۳۳۵۴۷ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۳
شهردار قم:

ساماندهی قبور و گلزارهای شهدای قم نیازمند عزم استانی است

شهردار قم گفت: ساماندهی قبور و گلزارهای شهدا نیازمند عزم استانی است و با تشکیل کمیته های مرتبط در مجموعه شهرداری، استانداری، بنیاد شهید و دیگر مجموعه‌های مرتبط باید مشکلات مربوطه برطرف شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم سیدمرتضی سقائیان‌نژاد در دیدار با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، با تاکید بر اهمیت رفع مشکلات و مسایل شهری اظهار کرد: برطرف کردن مشکلات زیر ساختی و مسائل مرتبط با شهروندان برای راحتی و آسایش مردم یکی از مهم‌ترین اهداف مجموعه مدیریت شهری است.


وی اهمیت جایگاه خانواده‌های شهدا و ایثارگران را یادآور شد و افزود: مردم و مسئولان مدیون خون شهدا هستند و آرامش و امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌های این عزیزان است.

شهردار قم توجه به مشکلات و مسایل شهری مرتبط با خانواده شهدا و ایثارگران را در اولویت برنامه شهری دانست و تصریح کرد: اعتقاد مجموعه مدیریت شهری قم بر این است که ما خادم مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم و باید گام‌های بلندی در زمینه برطرف کردن مشکلات و مسائل آنها برداریم.

سقائیان‌نژاد ضمن اعلام آمادگی برای تسریع در روند برطرف کردن مشکلات شهری مرتبط با خانواده شهدا و ایثارگران خاطر نشان کرد: در حوزه شهری آماده خدمات‌رسانی ویژه و برطرف کردن مشکلات این قشر تاثیرگذار و مهم جامعه هستیم.

وی در ادامه سخنان خود به وضعیت آرامستان‌ها و گلزارهای شهدای قم اشاره و تصریح کرد: بهسازی و ساماندهی گلزارهای شهدا و آرامستان‌ها با توجه به پراکندگی آنها در سطح شهر و توسعه فضای سبز در این مکان‌ها برای رفاه و آسایش مردم از اهمیت بالایی برخوردار است.

شهردار قم ادامه داد: ساماندهی قبور و گلزارهای شهدا نیازمند عزم استانی است و با تشکیل کمیته‌های مرتبط در مجموعه شهرداری، استانداری، بنیاد شهید و دیگر مجموعه‌های مرتبط باید مشکلات مربوطه برطرف شود.

سقائیان‌نژاد همچنین با اشاره به روند اجرای پروژه‌های شهری قم گفت: همکاری متقابل مجموعه شهرداری و بنیاد شهید برای تسهیل پروژه‌ها و امور مرتبط با خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید افزایش پیدا کند.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com