کد خبر ۳۹۹۹۷ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷
شهردار قم:

بنیاد برکت 150 میلیارد تومان در قم سرمایه‌گذاری می‌کند

شهردار قم با بیان اینکه بنیاد برکت در صدد سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومانی در شهر است گفت: به دنبال همین مساله هم 150 میلیارد تومان شهرداری مشارکت خواهد کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،سیدمرتضی سقائیان نژاد در دویست و بیستمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به صورت فوق‌العاده دوشنبه شب در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد، با بیان اینکه نباید فضایی علیه شورا ایجاد شود گفت: برخی مواردی که در شورا مطرح می‌شود تبلیغاتی را علیه شورا به راه می‌اندازد.

وی گفت: مواردی که در شورا و در طرح‌ها و مصوبات مطرح می‌شود جوسازی علیه شورا ایجاد می‌کند و ما نباید اجازه دهیم که با دست خودمان این مسایل مطرح شود.

شهردار قم تصریح کرد: برخی با بررسی برخی موارد می‌گویند عده‌ای منتظرند تا دست و پای شهرداری را ببندند؛ به اندازه کافی تبلیغات علیه شورا وجود دارد چرا ما با دست خودمان در حال ایجاد فضای تبلیغات منفی علیه شورا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه برهم نزدن شاخص‌های اصلی بودجه و انعطاف پذیری آن جزو اصول است افزود: اینجا بحثی در خصوص مسایل بین افراد نداریم.

سقائیان‌نژاد با تاکید بر اینکه سکوک بدهکاری‌های سنواتی است که زیرمجموعه بودجه باید هزینه شود گفت: بودجه شهرداری قالب‌های مشخصی دارد، ما یکسری دیون، طرح عمرانی و جاری داریم که بودجه بر همین اساس پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به پیگیری‌های مدیریت شهری برای تامین بدهی‌های دولت به شهرداری خاطرنشان کرد: با وجود مشکلاتی که وجود دارد همه مدیران شهری، نمایندگان مجلس و مدیران استان پیگیر هستند تا قبل از پایان سال این 700 میلیارد به شهرداری ارائه شود.

شهردار قم با بیان اینکه بنیاد برکت در صدد سرمایه‌گذاری 150 میلیارد تومانی در شهر است گفت: به دنبال همین مساله هم 150 میلیارد تومان شهرداری مشارکت خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری با تمام توان به دنبال تحقق بخش‌های مختلف بودجه است گفت: حرکت‌های ما به خوبی جلو می‌رود و ما انتظار داریم شورا با دید باز به فعالیت‌های شهرداری نگاه کرده و در پرتو اعتماد بتوانیم معضلات شهر را پشت سر بگذاریم.

منبع: فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com