کد خبر ۳۸۹۵۸ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۱۱
به همت بنیادشهید و امور ایثارگران

هم اندیشی روسای دانشگاه‌های استان قم برگزار می‌شود

نخستین هم اندیشی روسای دانشگاه‌های استان قم و مراکز آموزش عالی برای کیفیت بخشی به امور آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور مسؤولان ملی و استانی به همت بنیادشهید و امور ایثارگران استان برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران قم، سیدجواد هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم اظهار کرد: این همایش که برای نخستین بار در کشور در حال برگزاری است به منظور تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر، تعامل با دانشگاه‌ها، رسیدگی به مسائل فرهنگی، لزوم تقویت برنامه‌های ترویجی فرهنگ ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها و تقویت دفاتر ایثارگری دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: همایش روسای دانشگاه‌های استان قم و مسؤولان بنیاد شهید روز سه شنبه با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین موذنی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران کل کشور، فقیه مدیرکل آموزش عالی بنیاد کشور، استاندار قم و امام جمعه قم برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران قم تاکید کرد: کیفیت بخشی به مسائل فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر و تقویت فرهنگ ایثار در دانشگاه‌ها با استفاده از خود دانشجویان شاهد که وارثان ایثار و شهادت در سنگر علم و دانش هستند، ضرورت برگزاری این همایش‌ها و تعامل با دانشگاه‌ها را دو چندان می‌کند.

 وی اضافه کرد: شناسایی و معرفی استعدادهای برتر دانشجویان شاهد و ایثارگر و بهره مندی از ظرفیت این عزیزان در راستای تقویت مسایل آموزشی و فرهنگی از دیگر مسائل دارای اهمیت است.

هاشمی افزود: در راستای تعامل بیشتر با دانشگاه‌ها در هر ترم درسی دو جلسه ستاد شاهد با حضور نمایندگان دانشگاه‌ها و اداره آموزش بنیاد شهید وامور ایثارگران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 3 هزار و 500 دانشجوی شاهد و ایثارگر در 22 دانشگاه در استان قم مشغول به تحصیل علم هستند بیان کرد: همایش روسای دانشگاه‌های استان قم 23 آذر ماه در مجتمع امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com