کد خبر ۳۳۶۱۷ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۳
از سوی استاندار قم اعلام شد:

آمادگي يگان هاي انتظامي- امنيتي استان براي برگزاري باشكوه و سالم انتخابات

استاندار قم با اشاره به نقش نيروي انتظامي در برگزاري با شکوه، پرشور و همراه با سلامت و امنيت انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، بر لزوم آمادگي يگان هاي انتظامي و امنيتي استان بر انجام وظايف و ماموريت هاي خود در چهارچوب قانون تاكيد كرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، به گزارش روابط عمومي استانداري قم، سيد مهدي صادقي در همايش فرماندهان، رؤساي كلانتري ها و پاسگاه هاي فرماندهي انتظامي استان قم در مركز فرهنگي-تربيتي و آموزشي عمار، با اشاره به اهميت امنيت به عنوان يكي از دو نعمت هاي مهم الهي، از زحمات و تلاش هاي پليس در تأمين نظم و امنيت قدرداني كرد.


استاندار قم تاثير اساسي امنيت بر ساير ابعاد زندگي فردي و اجتماعي انسان از جمله توليد، صنعت و آموزش را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: نيروي انتظامي سهم عمده و محوري در تأمين امنيت دارد.


وي با اشاره به ويژگي هاي پليس كارآمد و مقتدر در نظام اسلامي، خدمت به مردم و برخورداري از پشتوانه مردمي را بزرگ ترين افتخار و سرمايه نيروي انتظامي دانست و گفت: همه انسان هاي جامعه نيازمند خدمات پليس بوده و آسايش و نشاط و شادي اجتماعي حاكم بر كشور، مرهون زحمات و تلاش هاي پليس خدمتگزار است.


رئيس شوراي تأمين استان قم با بيان اين كه در جمهوري اسلامي اقتدار پليس به ابزار نيست خاطرنشان كرد: آنچه كه متمايز و اقتدار واقعي ايجاد مي كند اخلاق حرفه اي است كه هر چه بيشتر در اين زمينه كار كنيم اين اقتدار واقعي ايجاد و مشكلات نيروي انتظامي در رسيدن به اهداف و مآموريت ها كمتر خواهد شد.
استاندار قم با اشاره به اين كه مقوله تأمين امنيت با امنيتي كردن جامعه متفاوت است، احساس امنيت را امري مهم عنوان و تصريح كرد: ايجاد احساس امنيت در آحاد جامعه، آرامش ذهني مردم را به دنبال خواهد داشت.


وي با تاكيد بر ضرورت تقويت تعامل و ارتباط دو سويه نيروي انتظامي با مردم در جهت ارتقاي رضايتمندي عموم از عملكرد پليس و جلب مشاركت عمومي در تأمين امنيت پايدار گفت: آگاهي از آنچه كه مردم نياز دارند و نيز پايش نظرات و خواسته هاي آنان در بهبود اثرات كاري اين نهاد بسيار مؤثر باشد.
صادقي نقش مردم در پيشگيري و كاهش آمار وقوع جرائم را مهم و اساسي توصيف كرد و افزود: ارتباط قوي پليس با مردم بايد به گونه اي باشد كه هر يك از زمينه هاي جرم را قبل از وقوع شناسايي و در صورت وقوع جرم به سرعت وارد عمل شود.


استاندار قم با اشاره به اهميت و جايگاه نيروي انتظامي در استان قم گفت: شرايط ويژه قم و وجود مراجع معظم و مراكز فرهنگي و حوزوي توليد كننده محتواهاي غني ديني پشتوانه ارزشمندي براي كشور و جهان اسلام بوده و مي طلبد تا مشي و عملكرد و كاركرد نيروي انتظامي متفاوت از ساير جاها باشد و جاي تقدير و تشكر دارد.


رئيس شوراي تأمين استان قم با بيان اين كه نيروي انتظامي براي انجام بهينه وظايف و ماموريت هاي ذاتي خود نيازمند بكارگيري دانش و تخصص و تكنولوژي هاي روز دنيا است افزود: خوشبختانه دولت تدبير و اميد توجه ويژه اي به تقويت بنيه پليس و ابزارهاي مورد نياز داشته و در اين زمينه اقدامات خوبي در استان قم انجام شده است.


استاندار قم در پايان با اشاره به نقش نيروي انتظامي در برگزاري با شکوه، پرشور و همراه با سلامت و امنيت انتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري، بر لزوم آمادگي يگان هاي انتظامي و امنيتي استان بر انجام وظايف و ماموريت هاي خود در برگزاري باشكوه انتخابات در چهارچوب قانون تاكيد كرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com