کد خبر ۳۹۵۷۱ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۸
استاندار قم مطرح کرد

اهتمام به حفظ امنیت انتخابات و صیانت از رای مردم

استاندار قم با بیان اهمیت قانون در اجرای انتخابات گفت: امنیت انتخابات و صیانت از حقوق و رای مردم اصلی مهم و ضروری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه ستاد انتخابات استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری برگزار شد با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اظهار کرد: امنیت انتخابات و صیانت از حقوق و رای مردم اصلی مهم و ضروری در انتخابات است.

وی با بیان ضرورت تسلط اعضای ستاد و کمیته‌ها با وظایف قانون خود ادامه داد: در مسیر برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات و حرکت در مسیر دفاع هر چه بیشتر از حقوق مردم رعایت چارچوب‌های قانونی مهم‌ترین اصل است.

وی اهمیت مباحث امنیتی در اجرای انتخابات را مورد توجه قرار داد و افزود: همه دستگاه‌ها و نهادهای استان برای هرچه بهتر و با شکوه‌تر برگزار شدن این انتخابات آمادگی لازم را دارند.

استاندار قم با تأکید بر لزوم کار خالصانه برای مردم اضافه کرد: نباید فضا و بستر خدمت رسانی با هدف بهره برداری انتخاباتی شکل گیرد.

رئیس ستاد انتخابات استان هدف اصلی انتخابات را مشارکت حداکثری عنوان کرد و یادآور شد: شناسایی نقاط قوت و ضعف انتخابات گذشته و رفع آنها در راستای بهبود انتخابات پیش رو ضروری است.

وی اخلاق گرایی، تعامل، تعقل و هماهنگی را موجب تقویت استان در انتخابات گذشته دانست و تاکید کرد: این رویه باید در انتخابات پیش رو نیز پیگیری شود تا در سایه همدلی و اخلاق درست نقاط قوت استان در اجرای باشکوه انتخابات افزایش یابد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com