کد خبر ۳۳۶۲۶ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۹
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم خبر داد:

اطفا حريق كارخانه پوشال در شكوهيه قم پس از ۱۲ ساعت

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از اطفا حريق كارخانه پوشال در شهرك شكوهيه قم با تلاش ۱۲ ساعته نيروهاي آتش نشان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، عباس جعفري به عمليات‌هاي انجام شده در ۴۸ ساعت گذشته اشاره كرد و گفت: در اين دو روز ۲۹ عمليات در زمينه اطفا حريق، نجات و ايمن سازي صورت گرفته است.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از ۱۰ مورد اطفا حريق خبر داد و گفت: دو مغازه، تابلو برق، اتاقك داخل مدرسه، انبار سيلندر گاز و كارخانه پوشال در شهرك شكوهيه قم دچار حريق شده بودند كه عمليات اطفا صورت گرفت.

وي خاطرنشان كرد: با علام آتش سوزي در كارخانه پوشال در شهرك شكوهيه از طرف آتش‌نشاني شهرك شكوهيه درخواست كمك از قم با هماهنگي مديرعامل، دو دستگاه خودروي سنگين عملياتي به محل حريق در ساعت ۲۱ و ۸ دقيقه شب پنجشنبه اعزام و در ساعت ۲۱ و ۲۷ دقيقه به محل رسيدند و به علت سنگيني حريق نيرو‌هاي آتش نشاني قم تا ساعت ۱۰ و ۱۰ دقيقه روز بعد در محل حضور داشته و ضمن اطفا حريق كارخانه از سرايت آتش به كارخانه‌هاي ديگر جلوگيري كردند.

جعفري به ۱۰ مورد ايمن سازي اشاره كرد و اظهار داشت: بازگشايي درب، قطع آژير، رها سازي گربه، نشت سوخت خودرو از موارد ايمن سازي بوده است.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با بيان اينكه ۹ مورد عمليات نجات انجام گرفته است، تصريح كرد: در زمينه نجات شش مورد محبوس شدن، انگشتر بري، محبوس شدن بالاي كوه خضرنبي و جلوگيري از اقدام به خودكشي انجام شده است.

 

متبع: شهرنیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com