کد خبر ۳۳۶۳۹ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۲
سرپرست مجتمع آموزشی تربیتی هدی:

پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجتمع و آموزشگاه‌های هدی رسماً آغاز به کار کرد

جواد عبداللهی سرپرست مجتمع آموزشی تربیتی هدی از آغاز به کار رسمی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجتمع و آموزشگاه‌های هدی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،جواد عبداللهی بیان کرد : با اشاره به قابلیت‌های فضای مجازی گفت: فضای مجازی با توجه به ویژگی‎ها و ماهیت خاص خود ظرفیت تأثیرگذاری در فرایند تعلیم و تربیت را دارا است.

وی افزود: بهره‌گیری از فضای مجازی موجب دگرگونی شیوه‌ها و بازبینی در روش‌های یاددهی و یادگیری در حوزه‎ آموزش شده است.

سرپرست مجتمع آموزشی تربیتی هدی یادآور شد: مجتمع هدی درصدد بهره‌مندی از ظرفیت‎های نهاد رسانه و فناوری‌های جدید برای توسعه و تقویت برنامه‌های تربیتی و آموزشی خود است.

عبداللهی با اشاره به اینکه نسخه‎ آزمایشی درگاه اطلاع‌رسانی هدی در مهرماه سال 93 راه‌اندازی شد، اضافه کرد: مجتمع هدی فعالیت خود را در مسیر تحقق این اهداف با پشتیبانی مدیریت جامعة الزهرا (س) و مشاوره‎ کارشناسان دفتر فناوری آغاز کرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر با گذشت 15 ماه از فعالیت آزمایشی، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی مجتمع و آموزشگاه‌های هدی رسماً کار خود را آغاز کرد.

سرپرست مجتمع آموزشی تربیتی هدی با اشاره به اینکه پایگاه‌های جدید مدارس امکانات مختلفی را در  اختیار کاربران و مخاطبان خود قرار می‌دهد، یادآور شد: این امکانات با ایجاد سامانه‎های متعدد در بخش‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی ایجاد شده است.

عبداللهی تصریح کرد: ایجاد درگاه اطلاع‌رسانی هدی با بخش‌های متعدد محتوایی یکی از ابزارهای مهم مجتمع در مواجهه‎ فعال و هوشمندانه با فناوری‎های جدید بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت تولید محتوای فرهنگی مفید در فضای مجازی بخشی از چشم‌انداز این درگاه به تولید بسته‌های محتوایی مناسب با مخاطب دانش‎آموز اختصاص پیدا کرده است.

سرپرست مجتمع آموزشی تربیتی هدی خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاشی شایسته و بهره‎گیری از توان نیروهای پرانگیزه‎ مجتمع هدی علاوه بر فعالیت اطلاع‌رسانی، در تعالی بینش و دانش دانش‌آموزان و پاسخگویی به نیاز خانواده‌ها و همکاران توفیق خدمت پیدا کنیم.

عبداللهی یادآور شد: علاقمندان به منظور دسترسی به پایگاه می‌توانند به نشانی پایگاه اطلاع‌رسانی مجتمع هدی hodaschools.ir مراجعه کنند.

وی گفت: دسترسی به پایگاه از طریق منوی بالای صفحه‌ اول پایگاه اطلاع‌رسانی جامعة الزهرا (س) امکان‌پذیر است.

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com