کد خبر ۳۳۶۹۰ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۴
با قبول پنج باخت متوالی در دور برگشت :

هاکی‌بازان قم از راه‌یابی به مرحله نهایی لیگ برتر بازماندند

تیم مردان هیئت هاکی استان قم نتوانست جواز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشور را کسب کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم، دیدارهای دور برگشت از مرحله گروهی نهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشور با عنوان جام خلیج فارس در حالی برگزار شد که انتظار می‌رفت هاکی‌بازان قم از مرحله قبل عملکرد بهتری داشته باشند.

 

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون هاکی کشورمان، بازی‌های دور برگشت از مرحله گروهی در گروه دوم مقدماتی به میزبانی هیئت هاکی استان کرمانشاه برگزار شد و در نهایت نمایندگان مرکزی، آذربایجان غربی و کرمانشاه به مرحله نهایی راه یافتند.

 

تیم هیئت هاکی قم در مرحله نخست از دیدارهای مقدماتی فصل جاری لیگ برتر هاکی که به میزبانی ارومیه به انجام رسید، مجموعا در نخستین سال حضور خود در لیگ برتر عملکرد خوبی داشت و در دور برگشت این رقابت ها روزهای نهم و دهم دی‌ماه با امید به کسب مجوز صعود به مصاف حریفان رفت اما موفق نبود.

 

امسال تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشورمان در دو گروه مقدماتی قرار گرفته‌اند و با برگزاری رقابت‌های دور برگشت در گروه‌های دوگانه،‌ از هر گروه سه تیم برتر به مرحله نهایی رفتند و این 6 تیم برگزار کننده رقابت‌های پایانی برای تعیین قهرمان این فصل خواهند بود.

 

تیم هیئت هاکی قم در گروه دوم مقدماتی با تیم‌های شهرداری اراک، هیئت کرمانشاه، هیئت ایلام، شهرداری ارومیه و تیم هیئت هاکی آذربایجان شرقی هم‌گروه شد و در نیم‌فصل نخست مرحله گروهی این رقابت ها با یک پیروزی، یک تساوی و قبول سه شکست به کار خود پایان داد اما در دور برگشت تمام بازی‌های خود را باخت.

 

هاکی‌بازان قم از بازی‌های نیم‌فصل نخست مرحله گروهی مجموعا چهار امتیاز گرفته بودند و در مکان پنجم جدول ایستادند اما در دور برگشت تمام بازی‌ها را به رقبای خود باختند و با قرار گرفتن در جایگاه آخر این گروه شانس صعود را از دست دادند.

 

این در حالی است که امسال تیم هیئت هاکی به نمایندگی از قم برای نخستین‌بار در مسابقات لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشور به میدان رفت و ترکیب این تیم را منتخبی از بازیکنان نخبه و مستعد هاکی قم بود و یکی از اعضای این تیم نیز به تیم ملی دعوت شده است.

 

در دور برگشت نهمین دوره لیگ برتر هاکی تیم هیئت قم با ترکیب سیامک موسوی، محمدرسول روستایی‌زاده، محمدرضا رضایی، سیدمسعود هاشمیان، محمد صاحبی، میلاد اکبری، حسین عیسی‌آبادی، یاسر امیرآباد، امیرمحمد مرادی، ابوالفضل سام، حسن سلیمی، احسان یوسف‌وند، سیدعباس کمالی، محمد رجب‌لو، رسول ربیع و حسین مروتی به میدان رفت.

 

همچنین با تصمیم هئیت هاکی استان قم، سرمربیگری تیم هیئت قم را سیدسیامک موسوی بر عهده داشت، ضمن اینکه مربی و فیزیوتراپ تیم هیئت قم علی بختیاری بود و محسن خان‌زاده به عنوان سرپرست و سیاوش موسوی جانشین سرپرست در کنار تیم هاکی قم قرار داشتند.

 

با انجام دیدارهای دور برگشت در کرمانشاه، سرانجام تیم‌های شهرداری اراک با 30 امتیاز، شهرداری ارومیه با 24 امتیاز و هیئت هاکی کرمانشاه با 15 امتیاز به عنوان سه تیم برتر گروه دوم مقدماتی جواز صعود به مرحله نهایی این دوره از مسابقات را کسب کردند.

 

نتایج بازی‌های تیم هیئت هاکی قم در دور برگشت به میزبانی کرمانشاه:

هیئت هاکی قم 2 – 8 هیئت هاکی ایلام

هیئت هاکی قم 2 – 8 هیئت هاکی کرمانشاه

هیئت هاکی قم 1 – 2 شهرداری تبریز

هیئت هاکی قم 1 – 5 شهرداری ارومیه

هیئت هاکی قم صفر – 8 شهرداری اراک

 

منبع : فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com