کد خبر ۳۲۰۲۸ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۴
دبیر انجمن معرفت‌شناسی حوزه:

دوره آموزشی معرفت‌شناسی برای طلاب برگزار می‌شود

دبیر انجمن معرفت‌شناسی حوزه گفت: انجمن معرفت‌شناسی حوزه برای طلاب علاقه‌مند اقدام به برگزاری کلاس معرفت‌شناسی دینی و مقدماتی می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عبدالله استواراظهار کرد: به همت انجمن معرفت‌شناسی حوزه برای ارتقای سطح علمی و معنوی طلاب دوره آموزشی معرفت‌شناسی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره از کلاس‌های معرفت‌شناسی در مباحث دینی و مقدماتی خواهد بود که افراد علاقه‌مند می‌توانند برای شرکت در این دوره اقدام کنند.

دبیر انجمن معرفت‌شناسی حوزه ادامه داد: شرکت در این دوره آموزشی به صورت رایگان بوده و طلاب می‌توانند با مراجعه به آدرس انجمن واقع در بلوار امین، بلوار جمهوری اسلامی، کوچه شماره دو، فرعی اول سمت چپ، ساختمان انجمن‌های علمی حوزه، انجمن معرفت‌شناسی برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند.

وی عنوان کرد: طلابی که حداقل دارای سطح یک و یا پایه 6 حوزه هستند مجاز به شرکت در این کلاس بوده و در پایان به افرادی که در این دوره شرکت می‌کنند گواهی‌نامه اعطا خواهد شد.

استوار تاکید کرد: مهلت ثبت نام در این دوره آموزشی تا 20 آبان ماه بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و زمان شروع کلاس‌ها نیز از اول آذر ماه خواهد بود.

وی عنوان کرد: تا به حال دوره‌های آموزشی دیگری هم برای طلاب برگزار شده است که می‌توان به کلاس روش مقاله‌نویسی و کارگاه نقد کتاب اشاره کرد.

دبیر انجمن معرفت‌شناسی حوزه ادامه داد: این انجمن با هدف رشد و ارتقای علمی طلاب اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی می‌کند.

وی ساختار اصلی انجمن را علمی و پژوهشی بیان کرد و افزود: حوزه محل کسب علم و مهارت‌های آموزشی است و طلاب باید برای کسب و بالا بردن سطح علمی خود از این فرصت‌ها استفاده کنند و امیدواریم که دوره آموزشی معرفت با استقبال خوبی مواجه شود.

استوار گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت اینترنی انجمن به آدرس www.marefat.hawzahqom.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 32926397025 تماس حاصل کنند.

وی تصریح کرد: در آینده برنامه‌های آموزشی دیگری نیز خواهیم داشت تا طلاب در ایام تبلیغ بتوانند از آموخته‌های خود استفاده کنند زیرا منبر قدرتمند است که می‌تواند مردم و به خصوص جوانان را به مساجد جذب کند.

دبیر انجمن معرفت‌شناسی حوزه بیان کرد: طلبه‌ها باید از اطلاعات و معلومات بسیار خوبی برخوردار باشند تا بتوانند جوابگوی نیازهای معرفتی، شرعی و دینی مردم باشند زیرا امروز مکتب اهل بیت(ع) با دشمنان زیادی مواجه است که قصد تخریب و ضربه زدن به تشیع را دارند و باید به مقابله با این دشمنان پرداخت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com