کد خبر ۳۳۶۹۶ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۲

افتتاحیه ششمین جشنواره مردمی عمار در قم

با برگزاری مراسم افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار در سالن سوره حوزه هنری استان قم، اکران فیلم‌های این جشنواره در قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان قم، شامگاه یکشنبه 13 دی ماه 1394 افتتاحیه جشنواره مردمی فیلم عمار در قم برگزار شد. این مراسم که از ساعت 19 در سالن سوره حوزه هنری استان قم آغاز شد با حضور و استقبال مخاطبان جشنواره روبرو شد. مراسم با اکران فیلم‌های جشنواره آغاز شد و با سخنان سرهنگ پاسدار احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه یافت. وی در سخنانش رسانه و هنر را مهمترین ابزار جنگ نرم دانست و گفت: یکی از مهمترین جلوه‌هایی که می‌توان در جشنواره عمار به آن پرداخت، فرهنگ دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت است و چنین رویکردی در تولید آثار، همواره مورد توجه و استقبال اقشار مختلف جامعه قرار می‌گیرد.


در ادامه متولیان برگزاری جشنواره به معرفی و برشمردن اهداف جشنواره و انتقال تجربیات خود و توزیع آثار  و فرم‌های جشنواره میان حضار پرداختند. همچنین در این مراسم و با حضور حجت الاسلام محمد مردی مسئول جشنواره فیلم های مردمی عمار و سرهنگ حسینی از خانواده ناشنوای شهید مولیدزاده تقدیر شد. در پایان این مراسم نیز جلسه هم‌اندیشی جهت برنامه‌ریز برای اکران فیلم‌های این جشنواره در مراکز فرهنگی استان انجام شد. فیلم‌های جشنواره عمار هم‌زمان در تهران و ۳۰۰ حسینیه، مدارس و  پایگاه بسیج سراسر کشور اکران می‌شود.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com