کد خبر ۳۳۹۸۳ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵
به همت جمعی از جوانان مومن و انقلابی قم:

پویش مردمی حمایت از مدافعان حرم در قم آغاز شد

پویش مردمی حمایت از مدافعان حرم با هدف ایجاد شور اجتماعی و اتصال بین خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل و پشت جبهه در قم آغاز به کار کرد. ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان از دیگر اهداف این پویش مردمی است که در کشور ایجاد شده و روز به روز نیز گسترش پیدا می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا)، پویش مردمی حمایت از مدافعان حرم که توسط دبیرخانه جشنواره فیلم عمار آغاز شده، به همت جمعی از جوانان مومن و انقلابی شهر مقدس قم آغاز به کار کرده است.

این پویش، حرکتی ارزشی و فرهنگی است که طی آن در کنار حمایت و قدردانی از مدافعان حرم ایجاد روحیه همبستگی بین مردم و اتصال میان خط مقدم جبهه‌های نبرد حق علیه باطل با پشت جبهه را دنبال می‌کند.

ایجاد شور اجتماعی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بین نسل جوان از دیگر اهداف این پویش مردمی است که در کشور ایجاد شده و روز به روز نیز گسترش پیدا می‌کند.

جمعی از خواهران قمی در این پویش مانند ایام دفاع مقدس برای جبهه‌های حق علیه باطل کار‌های پشتیبانی از قبیل بافت اقلام زمستانی مانند کلاه، دستکش و شال گردن را انجام می‌دهند و لوازم مورد نیاز مدافعان حرم را جمع‌آوری می‌کنند.

این پویش تجمعی را روز پنجشنبه از ساعت 15 الی 17:30 دقیقه در گلزار شهدای علی‌بن جعفر (ع) در جوار قبور شهدای مدافع حرم برگزار خواهد کرد که طی آن جمعی از این خواهران به صورت نمادین اقدام به بافت خواهند کرد.

همچنین ایستگاهی برای جمع‌آوری حمایت‌های مردمی راه‌اندازی خواهد شد و یکی از خانواده‌های مدافع حرم نیز در این مراسم سخنرانی می‌کند.

 

منبع: خبرگزاري فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com