کد خبر ۳۴۹۴۴ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۱۳

انجام ۱۰۰ نوع عمليات امدادي در دستور كار سازمان آتش‌نشاني

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم گفت: شهر قم محور مواصلاتي استان‌هاي مختلف است كه اين موضوع سبب مي‌شود كه نيروهاي آتش‌نشان علاوه بر حوزه شهري قم به جاده‌هاي اطراف نيز امدادرساني كنند در صورتي كه مسئولان ملي بايد به فكر جاده‌هاي منتهي به شهر قم باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از اداره كل روابط عمومي و بين‌الملل شهرداري قم،عباس جعفري با بيان اينكه سازمان اتش‌نشاني و خدمات ايمني رسالت‌هاي حساسي را بر عهده دارد، اظهار كرد: اين سازمان علاوه بر اطفاء حريق ۱۰۰ نوع عمليات امدادي ديگر را نيز در دستور كار خود قرار داده است.

وي با تاكيد بر اينكه سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم تعطيلي ندارد، تصريح كرد: اين موضوع اهميت فعاليت‌هاي اين سازمان را اثبات مي‌كند، نيروهاي آتش‌نشان بايد از روحيه ايثار خاصي نسبت به ديگر اقشار جامعه برخوردار باشند.

مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم با اشاره به اينكه نيروهاي آتش‌نشان براي نجات دادن همشهريان خود از هيچ اقدامي دريغ نمي‌كنند، ادامه داد: مسئولان بايد به رشد و ارتقا اين سازمان نگاه ويژه داشته باشند زيرا اين سازمان نيازمند امكانات و تجهيزات ويژه است.

وي از جايگاه سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم در ميان شهرهاي كشور ياد كرد و گفت: اين سازمان به مجموعه خدمات شهري شهرداري قم وابسته است و با توجه به اينكه درآمدي ندارد نمي‌تواند به صورت مستقل پاسخ‌گوي هزينه‌هاي خود باشد به همين علت در ايجاد ايستگاه‌ها، تامين تجهيزات، تعميرات و پرداخت حقوق نيروها با مشكلاتي روبرو است.

جعفري افزود: شهر قم محور مواصلاتي استان‌هاي مختلف است به همين علت در نقاط ورودي و خروجي شهر عبور و مرور زياد است و اين موضوع سبب مي‌شود كه نيروهاي آتش‌نشان علاوه بر حوزه شهري قم به جاده‌هاي اطراف نيز امدادرساني كنند در صورتي كه مسئولان ملي بايد به فكر جاده‌هاي منتهي به شهر قم باشند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com