کد خبر ۳۳۸۳۵ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
توسط استاندار قم صورت گرفت:

پيام به مناسبت یوم الله 19 دی

در اين پيام آمده است: به روح پرفتوح امام راحل و تمامي شهداي 19 دی درود و سلام مي فرستيم و اميدوارم ايران اسلامي به مدد خداوند متعال و تكيه بر عنصر وحدت، همدلي و همزباني و با تأسي به آرمان هاي امام و رهبري، همچنان با عزت و اقتدار و بالنده و پرشتاب تر از گذشته، در مسير پيشرفت و توسعه گام بردارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم (قم نا) به نقل از روابط عمومي استانداري قم، متن اين پيام به شرح زير است:



بسم الله الرحمن الرحيم



رويدادهاي تاريخي و سرنوشت ساز، همچون برگ زريني در تاريخ انقلاب اسلامي جاودانه مي درخشند. روزهايي از جنس ايثار و حماسه و وحدت و يكدلي در راه رسيدن به آرمان هاي والا و مقدس كه عزت و سربلندي و رهايي از يوغ استكبار را به ما ارمغان آوردند. همانند يوم الله 19 دي 56 كه به عنوان نقطه عطفي در تاريخ انقلاب اسلامي و با نام پرافتخار قم مقدس و حماسه آفرين عجين گشته است. روزي كه اولين فريادهاي ظلم ستيزي، آزادي خواهي و دفاع از ولايت در برابر هجمه هاي شيطاني طاغوت از شهر مقدس قم طنين انداز شد و خواب خوش رژيم سرسپرده ستمشاهي و اربابانش را آشفته كرد.

 

خروش انقلابي و تاريخ ساز مردم مؤمن و ولايتمدار شهر قيام و شهادت در چنين روزي،هيمنه و هيبت پوسيده و پوشالي حكومتي ديكتاتور و خودكامه را كه بر سرير خون استوار بود در هم شكست و حركت نهضت حضرت امام خميني(ره) و پيروزي انقلاب اسلامي را شتابي مضاعف بخشيد. اين حركت انقلابي شكل گرفته از قم و به پيشتازي علما و روحانيت ظلم ستيز، بار ديگر نقش تاريخي، تحول آفرين و بي بديل قم و حوزه عظيم علميه آن به ويژه مرجعيت معظم ديني را در صيانت از دين و بقاي انقلاب اسلامي بر همگان ثابت كرد.


ضمن گراميداشت یوم الله 19 دی، به روح پرفتوح امام راحل و تمامي شهداي 19 دی درود و سلام مي فرستيم و اميدوارم ايران اسلامي به مدد خداوند متعال و تكيه بر عنصر وحدت، همدلي و همزباني و با تأسي به آرمان هاي امام و رهبري، همچنان با عزت و اقتدار و بالنده و پرشتاب تر از گذشته، در مسير پيشرفت و توسعه گام بردارد.



سيد مهدي صادقي
استاندار قم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com